00:44 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هیبریدی

شرایط خرید خودرو در بورس
نماد برتر- سرانجام مجلس کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس را تصویب کرد که بر اساس آن هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری کند و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.
کلیات ساماندهی خودرو تصویب شد/ عرضه همه خودروها در بورس کالا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو با اجبار به عرضه همه خودروها در بورس کالا خبر داد.
ممنوعیت فروش خودروهای دیزلی و بنزینی در انگلیس تا ۱۰ سال دیگر
نماد برتر- بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس قصد دارد زمان ممنوعیت فروش خودروهای جدید دیزلی و بنزینی را از سال ۲۰۳۰ اعلام کند که پنج سال زودتر از برنامه ریزی قبلی خواهد بود.
مجلس امروز ساماندهی خودرو را نهایی می‌کند/ آینده مبهم عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع گفت: امروز طرح ساماندهی خودرو را در ۱۹ ماده بررسی و نهایی می‌شود اما آینده عرضه خودرو در بورس کالا به دلیل مخالفت وزارت صنعت فعلا" مبهم است.
آشنایی با تویوتا C-HRجدید
نماد برتر- تویوتا در طراحی نسخه جدید خودرو محبوب خود یعنی C-HR از خطوط دینامیکی بیشتر برای افزودن جذابیت ظاهری به آن استفاده کرده است.
بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند
نماد برتر- خودروهای آلمانی بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال دارند.
اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند
نماد برتر- شرکت "ولوو" اعلام کرد اولین مجموعه از کامیون های سنگین برقی این شرکت که قادر به طی مسافت 200 مایلی و قیمت قابل رقابت با کامیون های دیزلی هستند، کمتر از دو سال دیگر عرضه می شوند.
موافقت مایکروسافت با دورکاری نیمه وقت کارمندان
نماد برتر- مایکروسافت به کارمندانش اطلاع داد حتی پس از بی خطر بودن بازگشت به دفاتر، انعطاف پذیری بیشتری برای کار از خانه وجود خواهد داشت.
پوشاندن کامیون با صفحات خورشیدی برای تعیین میزان صرفه جویی در سوخت
نماد برتر- شرکت "اسکانیا"(Scania) در حال آزمایش یک کامیون خورشیدی مجهز به صفحات بزرگ فتوولتائیک با وسعت 140 متر مربع است تا ببیند تا چه میزان می‌تواند در مصرف سوخت صرفه جویی کند.
رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک
نماد برتر- ارائه خدمات طراحی و ساخت قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک یکی از محصولات و توانمندی‌های شرکتی فناور است که با نیروی انسانی کارآمد نیاز صنایع مختلف به این مواد را رفع کرده است.
مهمترین نکات طرح تحول مجلس برای تنظیم بازار خودرو با محوریت بورس کالا
نماد برتر- طرح تحول صنعت و بازار خودرو درباره تغییر روش قیمت‌گذاری و عرضه محصولات در بورس کالا، واردات، ورود رسمی صنایع نظامی و اسقاط فرسوده‌ها توسط نمایندگان محلس ارائه شد.
بی ام و های الکتریکی در راهند
نماد برتر- خودروسازی آلمانی بی ام و از برنامه ریزی برای عرضه هفت محصول الکتریکی تا پنج سال آینده خبر داد.
پرفروش ترین خودروها در انگلیس
نماد برتر- تنها یک خودروی انگلیسی در بین پرفروش ترین محصولات این کشور دیده می شود!
رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز
نماد برتر- نمونه جدید سری S از نظر مشخصات فنی، پیشرفته ترین نمونه تولیدشده توسط بنز تاکنون بوده است.
روش‌های تامین مالی از بورس/ انتشار ۵۳ هزار میلیارد تومان اوراق در ۴ ماه امسال
نماد برتر- فرهنگ حسینی، روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه را تشریح کرد و گفت: حجم اوراق مالی منتشره در بازار سرمایه در چهار ماه اول سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان بوده است.