17:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هک شدن

تلویزیون‌های هوشمند هم قابلیت هک شدن دارند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان در واکنش به یکی از بزرگترین سوالات کاربران مبنی بر هک شدن تلویزیون های هوشمند عنوان کرده‌اند که تلویزیون‌های هوشمند نیز همانند سایر دستگاههای الکترونیکی قابل هک شدن هستند.
چند نفر در ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: اخیرا آماری اعلام شد که بر اساس آن حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر در ایران از VPN و فیلترشکن‌ استفاده می‌کنند.
سرقت ۶۰ میلیون دلار بیت‌کوین از یک صرافی ژاپنی
پایگاه خبری راد: مجرمان سایبری و هکرها نزدیک به ۶۰ میلیون دلار از یک صرافی در ژاپن را به سرقت برده اند.
هرگز پیوست‌ها را باز نکنید!
پایگاه خبری راد: اگرچه هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل است، می‌تواند هک شود، اما موارد متعددی وجود دارد که می‌توانید برای محافظت از داده‌های خود انجام دهید.
آیا ادعای خودروسازان مضحک نیست؟
پایگاه خبری راد: تصور کنید یک خانواده به خاطر آن که یک خودروی صفر کیلومتر به وراث آنها داده شود، همگی حاضر شده‌اند خود را به کام مرگ بفرستند تا بلکه از خودروساز خطاکار، یک خودروی صفر کیلومتر غرامت بگیرند! آیا این ادعا مضحک نیست؟
توضیح معاون وزیر صنعت درباره تخلفات واردات خودرو
پایگاه خبری راد:معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تخلفات انجام گرفته در بحث ثبت سفارشات خودرو گفت: اینکه گفته می‌شود وزیر یا معاون وزیر در این خصوص تخلف کرده‌اند، اینگونه نیست.
لاهوتی: تیم اقتصادی فعلی نمی‌تواند بحران‌های به وجود آمده را مدیریت کند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی فعلی توان مدیریت بحران‌های اقتصادی کشور را ندارد.
راه‌های مقابله با اخاذی دیجیتال
پایگاه خبری راد: اخاذی دیجیتال که روش‌هایی از جمله حملات باج‌افزاری، فیشینگ و هک کردن اطلاعات را شامل می‌شود، یکی از روش‌های حملات سایبری است که در سال ۲۰۱۸ هم مورد توجه هکرها قرار دارد و البته برای مقابله با این حملات، راه‌هایی در نظر گرفته و از سوی کارشناسان اعلام شده است.
دستگاه‌های ماهواره‌ای هم هک می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: یک مشاور امنیت سایبری با انتشار اطلاعات و مدارکی اعلام کرده که علی‌رغم باور عموم مردم و کارشناسان، دستگاه‌های متصل به ارتباطات ماهواره‌ای نیز قابل نفوذ و هک شدن هستند.
کارت‌های اعتباری هک و یک میلیارد یورو سرقت شد!
پایگاه خبری راد: ظرف مدت پنج سال گذشته، سه نفر از مجرمان سایبری با هک 15 میلیون کارت بانکی، بالغ بر یک میلیارد یورو را از بانک‌های مختلف جهان به سرقت برده‌اند.
تکذیب هک سایت وزارت صنعت درماجرای واردات خودرو/ مسدود شدن حساب‌ برخی سلبریتی‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس فتا گفت: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود.
سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس فتا گفت: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود.
خسارات چند میلیون دلاری حملات سایبری
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، خسارات حمله سایبری بدافزار سم سم (SamSam) به حدود ۶ میلیون دلار رسیده است.
جرائم سایبری آینده‌ای تاریک رقم می‌زند؟
پایگاه خبری راد: باج‌افزارها هم اکنون چشم انداز تهدیدات سایبری را قبضه کرده‌اند. طبق اعلام سازندگان نرم‌افزار امنیتی malwarebyte که با طرح تله‌ای موسوم به کوزه‌ی‌ عسلی سعی در به دام انداختن هکرهای تازه‌کار دارند، در دسامبر سال ۲۰۱۵، ۱۷ درصد تراکنش‌های مالی در ارتباط با باج‌افزارها بوده و تا سال ۲۰۱۶ این رقم با افزایش ۲۵۶ درصدی همراه بوده است!
این پنهان کاری عقل خدادادی بود یا بی عقلی خود داده!
پایگاه خبری راد: یکسری اتفاقات فقط و فقط در ایران می افتد و بس! یعنی چنانچه جای دیگری چنین اتفاقی رخ دهد کمترین پیشامدی که خواهد افتاد استعفای دسته جمعی مصوبان و مطلعان آن است.