07:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هوایی

پیش بینی رئیس اوپک از نفت ۵۵ تا ۶۰ دلاری به دو دلیل
نماد برتر- رئیس دوره ایی اوپک ضمن پیش بینی افزایش قیمت نفت تا ۵۵ تا ۶۰ دلار از بررسی رویکرد بایدن نسبت به تحریم ایران خبر داد .
نرخ عوارض خروج از کشور در سال آینده ۴٠٠ هزار تومان شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٠ از عوارض ۴۰۰ هزار تومانی خروج از کشور در سال آینده و تعرفه واگذاری ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی خودروها خبر داد.
تولید آزمایشی محصول جدید زیرمجموعه "ومعادن" به پایان رسید
نماد برتر- زیرمجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از موفقیت در تولید آزمایشی محصول جدید و اقدامات اخذ استانداردهای لازم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
جزییاتی از مدیریت آب فولادمبارکه و مهم‌ترین طرح ها /کاهش برداشت از زاینده‌رود
نماد برتر- مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مدیریت پایدار آب ، مهم‌ترین طرح های توسعه و فعالیت‌ های مربوط به بهینه‌سازی مصرف آب با هدف کاهش برداشت از زاینده‌رود را اعلام کرد .
علامت های امیدبخش شاخص های اقتصادی در فصل تابستان
نماد برتر- رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی تاکید کرد که به رغم فشارهای بی سابقه تحریمی و آسیب های شیوع کرونا در اقتصاد کشور، شاخص های اقتصادی فصل تابستان، علامت های امیدبخشی نشان داده است.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
تشدید بحران گازی مدیترانه با تلاش فرانسه برای تحریم ترکیه
نماد برتر- تلاشهای فرانسه برای به تصویب رساندن تحریمهای اروپایی علیه ترکیه که با حمایت کشورهای یونان و قبرس همراه است، قوت گرفته و انتظار می رود پاریس ماه آینده اقدام تنبیهی را پیشنهاد کند.
پروژه انرژی که ترامپ نتوانست متوقف کند
نماد برتر- روسیه احتمالا موفق خواهد شد جدیدترین تحریمهای آمریکا علیه پروژه خط لوله گازی نورد استریم ۲ را دور زده و این خط لوله را تکمیل کند.
نفت سفید عرضه امروز بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
کاهش 45 درصدی تردد جاده‌ای کشور
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: با اعمال محدودیت‌های جدید شاهد کاهش 45 درصدی تردد در جاده‌های کشور هستیم.
ایرلاین‌ها ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر می‌کنند
نماد برتر- انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داد ایرلاین‌ها امسال و سال آینده در نتیجه شیوع پاندمی ویروس کرونا و تعطیلیهای گسترده، در مجموع ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
اقدامات دو ساله سایپا در رونق تولید / برنامه بومی سازی و هدف سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به اقدامات دو ساله گروه در رونق تولید از برنامه بومی سازی بیش از ۸۰ قطعه با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش و هدف سال جاری خبر داد.
صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی
نماد برتر- معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده‌ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، رعایت فاصله اجتماعی و... به صورت روزانه اجرا می‌شود.
برداشت ۲۰ هزار تن گوجه پاییزه در گچساران
نماد برتر- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از برداشت ۲۰ هزار تن گوجه پاییزه در مناطق گرمسیری این استان خبر داد.
نانوهایی که توانسته‌اند در یک دهه سرعت تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند
نماد برتر- تقویت توربین‌ها، ارتقاء سوخت و بهبود راندمان احتراق در موتورها، کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و ناوگان حمل‌ونقل ریلی با کمک فناوری ‌نانو از جمله دستاوردهای این فناوری است که در یک دهه گذشته به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک کرده است.