02:50 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ سکه

چوب حراج به ۴۸۵ هزار سکه
پایگاه خبری راد: طی حدود سه ماه برگزاری حراجی سکه ۴۸۵ هزار قطعه تمام و نیم بهار آزادی فروخته شد، در حالی حراج متوقف شده که بعید نیست در آینده‌ای نزدیک بانک مرکزی دوباره آن را در دستور کار قرار دهد.
تاثیر حراجی و پیش فروش سکه بر بازار چه بود؟
پایگاه خبری راد: با وجود سیاست‌های بانک مرکزی به منظور تعدیل قیمت‌ها در بازار سکه اما همچنان این بازار با حباب قابل ملاحظه ای روبرو است و طبق آخرین وضعیت بازار قیمت سکه تمام رکوردشکنی کرده است.
دلار آرام گرفت
پایگاه خبری راد: بعد از چند هفته نوسانات شدید این روزها قیمت دلار آرام گرفته است.
واکنش بازار نسبت به توقف حراج سکه
پایگاه خبری راد: پس از متوقف شدن حراج سکه از سوی بانک مرکزی، بازار سکه نسبت به این اقدام واکنش نشان داد و بعد از کاهش قیمت روزهای اخیر مجددا با جهش قیمتی روبرو شد.
ثبات دلار و افزایش نرخ سکه در بازار
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - یکشنبه - دلار با ثبات قیمت همراه شده و سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.
تصویب صورت های مالی سال 95 بانک ملی ایران
پایگاه خبری راد: مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران با حضور دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر عبدالرحمن ندیمی بوشهری معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی، فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، سید حمید پور محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران در محل بانک برگزار و صورت های مالی سال 95 بانک تصویب شد.
حراج "سکه" کارگشای بازار شد؟
پایگاه خبری راد: بازار سکه در حالی روزهای پر افت و خیزی رو پشت سر می‌گذارد که برخی از کارشناسان و ناظران بر این باورند که اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار سکه باید ادامه‌دار باشد تا تعادل به بازار برگردد، چراکه در شرایط فعلی به دلیل کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی بخشی از سرمایه‌ها به سمت بازار سکه رفته و باعث برهم خوردن عرضه و تقاضا شده است.
مبنای قیمت گذاری سکه چیست؟
پایگاه خبری راد: بازار گواهی سپرده سکه طلا مدتی است که با آغاز نخستین صندوق طلا در بورس کالا داغ شده و این روند موجب شده در برخی روزها پیش از اعلام نرخ سکه توسط اتحادیه طلا و شروع معاملات بازار آتی سکه طلا، این معاملات گواهی سپرده سکه در بورس کالا باشد که به سرمایه‌گذاران برآوردی از قیمت سکه ارایه می کند.
جدیدترین قیمت سکه و ارز در بازار
پایگاه خبری راد: نرخ سکه و دلار در بازار نخستین روز هفته با روند صعودی همراه شده است.
رکوردشکنی نوسان سکه در شهریور ماه
پایگاه خبری راد: بازار سکه در ششمین ماه از سال جاری یکی از پرنوسان‌ترین دوره‌های زمانی خود در حدود یک سال اخیر را پشت سرگذاشت، به طوری که سکه تمام بیش از ۶۰ هزار تومان نوسان قیمت پیدا کرد.
روند سینوسی در بازار طلا/ ثبات در بازار دلار
پایگاه خبری راد: نرخ سکه در بازار امروز - یکشنبه - افزایش یافته و یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود و همچنین دلار آمریکا با ثبات قیمت نسبت به روزهای اخیر ۳۸۹۲ تومان است.
سکه و دلار ثابت ماند
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - سه شنبه - قیمت انواع طلا با روند افزایشی همراه شده و در عین حال نرخ سکه تمام و دلار با ثبات روبرو است.
افزایش قیمت طلا و سکه در پی صعود نرخ جهانی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه در ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد که در این بازه زمانی افزایش قیمت جهانی طلا باعث صعودی شدن نرخ سکه و طلا در بازار داخلی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد