01:59 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناوگان

نانوهایی که توانسته‌اند در یک دهه سرعت تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند
نماد برتر- تقویت توربین‌ها، ارتقاء سوخت و بهبود راندمان احتراق در موتورها، کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و ناوگان حمل‌ونقل ریلی با کمک فناوری ‌نانو از جمله دستاوردهای این فناوری است که در یک دهه گذشته به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک کرده است.
شفاف سازی بانک دولتی از علت عدم اجرای اوراق مشارکت مترو توسط شهرداری
نماد برتر- بانک دولتی رفاه با اعلام علت عدم اجرای اوراق مشارکت مترو توسط شهرداری تهران از حل این مشکل با همکاری بانک مرکزی خبر داد .
سلامت ترددهای شهری با همکاری شهرداری پایتخت و شرکت بورسی
نماد برتر- با یکپارچه‌شدن QR پرداخت کرایه تاکسی توسط شهرداری تهران، شهروندان در چندین پایانه می‌توانند با اپلیکیشن شرکت بورسی آپ بدون نیاز به استفاده و تماس با کارت یا پول نقد، کرایه بپردازند.
چرا بانک ها تسهیلات کرونایی ریلی ها را پرداخت نمی کنند؟
نماد برتر- مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: تسهیلات بانکی حمل و نقل ریلی همچنان در پیچ و خم سیستم بانکی است اما با توجه به وعده‌های داده شده امیدواریم هر چه سریعتر این تسهیلات پرداخت شود.
شلوغ‌ترین مسیرهای پرواز جهان در دوران کرونا
نماد برتر- تاکنون هیچ بحرانی به شدت پاندمی ویروس کرونا به صنعت هواپیمایی ضربه نزده و باعث زمین گیر شدن هزاران هواپیما و متوقف شدن سفر به دلیل محدودیتهای جابجایی نشده بود.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
ساعت کارى مترو و اتوبوس تهران از 20 آبان تا 20 آذر به مدت یک ماه تغییر کرد
نماد برتر- معاونت حمل و نقل و ترافیک باتوجه به تصمیمات ستاد ملى مبارزه با کرونا از اعمال کاهش ساعت کارى خطوط حمل و نقل عمومى در پایتخت از امروز به مدت یک ماه خبر داد.
۹ طرح پیشنهادی برای واردات خودرو
نماد برتر- به دنبال اینکه ارائه ۹ طرح پیشنهادی از سوی انجمن واردکنندگان خودرو برای واردات خودرو، دبیر این انجمن نیز معتقد است که در حال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی صنعت خودرو و بازار آن و همچنین با وجود انتقاد وزیر از کیفیت خودروهای داخلی، بخش‌خصوصی قادر به واردات خودرو حتی بدون انتقال یک دلار ارز است.
توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به بنگاه توسعه ماشین‌های کشاورزی تبدیل شده است
نماد برتر- عضو هیأت علمی گروه مهندسی سیستم های کشاورزی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: استراتژی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه مکانیزاسیون کشاورزی نامناسب است، به طوریکه دید علمی و پایدار نسبت به مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کلان ندارند، مفهوم توسعه مکانیزاسیون را اشتباه گرفته‌اند و قطعا باید قدم‌های بهتری در این زمینه بردارند.
اقدامات هلدینگ مس افق کرمان برای عرضه اولیه سهام در بورس
نماد برتر- مدیرعامل مس افق کرمان از اخذ موافقت اصولی سازمان بورس جهت ورود به بازار سرمایه، برگزاری مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه و اقدامات مهم ۷ ماهه سال جاری خبر داد.
آمادگی تولید اتوبوس برقی در ایران خودرو / رشد ۵۶ و ۴۲ درصدی تولید
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از رشد ۵۶ و ۴۲ درصدی تولید خودرو های سواری ، سنگین و نیمه سنگین طی سال جاری و صرفه جویی ارزی ۵۰ هزار یورویی خبر داد و گفت: برای تولید اتوبوس برقی آمادگی داریم.
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
گشایش و تسهیل روش‌های بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور
نماد برتر- رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در اولین نشست کمیته پایش تجارت خارجی کشور گفت: روند رشد صادرات در تمامی کالاهای غیرنفتی آهنگ مثبتی دارد و با گشایش و تسهیل روش‌های بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور، این روند مثبت استمرار خواهد یافت.
رکورد نوسازی ناوگان ریلی را شکستیم/افزایش ۵ درصدی حمل بار
نماد برتر- معاون امور مسافری راه آهن گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر، حمل بار از طریق راه‌آهن ۵ درصد رشد یافته است.
رفع نیاز کشور به خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی از سوی دانش بنیان‌ها
نماد برتر-یکی از شرکت‌های دانش بنیان با بومی سازی تولید خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی ۵۵ تن، خط تولید آن را با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی کردند تا بتوانند ناوگان فرسوده کشور در زمینه این صنعت را به روز رسانی کند.