22:52 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناجا

دام برای تازه‌واردهای بورس با سجام‌ تقلبی
نماد برتر- رییس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی سایت تقلبی سجام هشدار داد.
پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها
نماد برتر- معاون فنی پلیس فتای ناجا گفت: پلیس فتا ناجا علاوه بر ضابطیت عام و شأن تخصصی خود در رسیدگی به جرایم سایبری، بر اساس سند نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث سایبری مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارهاست.
افزایش ۵۳۷ درصدی تماس با ۱۱۰ در مهران
پایگاه خبری راد: دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران از افزایش ۵۳۷درصدی تماس‌های ۱۱۰ مردم نسبت به سال قبل در ایام اربعین خبر داد.
آیین‌نامه اصلاحی ورود و صدور فلزات گرانبها در شورای پول و اعتبار تصویب شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت از اصلاح آیین‌نامه ورود و صدور فلزات گرانبها در وزارت صنعت و تصویب آن در شورای پول و اعتبار خبر داد.
دستگیری ۲۷۶ زمین‌خوار در کشور
پایگاه خبری راد: فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی گفت: در سطح کشور بیش از ۲۷۶ زمین‌خوار شناسایی و حکم جلب آنها صادر شده است.
آلایندگی خودروهای دیزلی بیشتر از خودروهای بنزین‌سوز فعلی نخواهد بود
پایگاه خبری راد: به گفته یک کارشناس صنعت خودرو، در ایران حتی استفاده از بنزین یورو ۴ نیز به پاکیزگی هوا کمک نکرده است بنابراین اگر شرکت خودروسازی قابلیت تولید خودروی سواری با سوخت دیزل آن هم در شرایط تحریم را دارد، بایستی مورد حمایت قرار گیرد.
روزشمار برای آغاز به کار پلیس گمرک
پایگاه خبری راد: به دنبال فراز و نشیب‌های زیادی که درپی استقرار پلیس در گمرک وجود داشت در یکی از تازه‌ترین اظهارنظرها، جانشین فرمانده ناجا آخرین وضعیت فعالیت پلیس گمرک را تشریح کرد.
پای میز بدهکاران بزرگ ننشینید!
پایگاه خبری راد: موضوع نرخ‌شکنی در صنعت بیمه در واقع به پذیرش قراردادهایی با ارزش بسیار کمتر از ریسک قبول شده، اشاره دارد که رئیس کل بیمه مرکزی در این باره تصریح کرد: ریسک‌های بی‌منطق اقتصادی و نرخ‌های غیرفنی را نمی‌پذیریم. از سوی دیگر برخی شرکت‌های بیمه با بدهکاران بزرگ صنعت پای میز قرارداد می‌نشینند که به بحران بدهی صنعت دامن می‌زنند.
قیمت‌ها برای همیشه از بازار مجازی خودرو حذف شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه لزومی برای درج قیمت‌ خودروها در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی وجود ندارد، گفت: افزایش قیمت‌ها در پی درج قیمت‌های ساختگی در بازارهای خرید و فروش مجازی خودرو در شرایطی اتفاق می‌افتد که خرید و فروش در بازار خودرو کم است.
مصرف سوخت در ایران چقدر است؟
پایگاه خبری راد: با وجود این‌که طبق آمار، سرانه مالکیت خودرو در ایران پایین است اما شدت مصرف انرژی بالا تخمین زده می‌شود؛ به‌گونه‌ای که تعداد خودرو در ایران به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲۴۰ دستگاه تعریف شده که این عدد برای آمریکا ۸۳۳، ژاپن ۵۹۱ و آلمان ۵۸۹ است و با این حال طبق اعلام، متوسط مصرف سوخت خودروهای تولیدی ایران در سال گذشته، حدود ۷.۷ لیتر در 100 کیلومتر بوده که بالا بودن مصرف سوخت و آلایندگی خودروهای تولیدی را نشان می‌دهد.
عدم حذف قیمت «خودرو» و «مسکن» از برخی سایت‌ها و واکنش پلیس
پایگاه خبری راد: حدود یک هفته پیش بود که با هدف آنچه که کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن و خودرو خوانده شد، مقرر شد تا قیمت‌ها از سایت‌های آگهی دهنده حذف و اطلاع از آن منوط به تماس تلفنی شود؛ تصمیمی که البته از سوی بسیاری از سایت‌های آگهی دهنده رعایت نشده است.
"قیمت‌" به آگهی‌های خرید و فروش خودرو بازمی‌گردد
پایگاه خبری راد: سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد که طی دو روز آینده حذف قیمت خودرو از آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی برداشته می‌شود و متقاضیان می‌توانند با شرایط جدید و در محدوده سقف قیمت واقعی تعیین شده از سود اتحادیه خودرو، قیمت کالاهای خود را در سایت‌های اینترنتی درج کنند.
بررسی واکنش‌ها به لغو معافیت‌های نفتی ایران توسط آمریکا
پایگاه خبری راد: یک هفته از بیانیه‌ای که کاخ سفید درباره لغو معافیت‌های نفتی ایران منتشر کرد، گذشته است. بیانیه‌ای که نه تنها واکنش‌های بسیاری را داخل ایران و توسط مقامات در پی داشت، بلکه کشورهای خارجی و مشتریان نفتی ایران نیز به آن واکنش نشان دادند.
انسداد ۱۵ هزار سیم کارت بدون صاحب
پایگاه خبری راد: گروه ناجا معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از کاهش چشمگیر وقوع کلاهبرداری کارت به کارت خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا طی دو مرحله ۱۵ هزار سیم کارت بی نام و نشان مسدود شد.
برف اردیبهشتی در محورهای پنج استان کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای پنج استان کشور خبرداد.