02:13 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میهن

حذف مشروط عوارض صادراتی تخم مرغ برای شهریور
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار در راستای حمایت از تولیدکنندگان عوارض صادراتی تخم‌مرغ‌ برای شهریورماه را مشروط به تعهد اتحادیه مرکزی مرغداران میهن برای جلوگیری از هرگونه کمبود احتمالی و نیز ثبات و رعایت قیمت‌های مصوب درب مرغداری و مصرف کننده در سطح بازار، از ابتدای شهریور ماه حذف کرد.
بروکراسی شدید اداری و موانع جدی بر سر راه تولید و اشتغال جوانان را ناامید کرده است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با انتقاد از وضعیت فرهنگی کنونی کشور در عرصه استفاده از تکنولوژی عنوان کرد: تغییر جنون آمیز تلفن همراه و غرق شدن در ابتذال ماهواره و تلگرام نوجوانان ما را در کوچه های حیرت و سرگردانی سردرگم کرده است.
پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها
نماد برتر- معاون فنی پلیس فتای ناجا گفت: پلیس فتا ناجا علاوه بر ضابطیت عام و شأن تخصصی خود در رسیدگی به جرایم سایبری، بر اساس سند نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث سایبری مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارهاست.
قیمت تخم مرغ اعلام شد
نماد برتر- سازمان حمایت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن، حدود ۲۰.۰۰۰ تومان تعیین شده و با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب برخورد قانونی خواهد شد.
۳ میلیارد یورو ارز دولتی در اختیار ۲ خانواده مشهور
پایگاه خبری راد: در یک سال گذشته بیش از ۱۰ هزار شخصیت حقیقی و حقوقی در مجموع مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیارد یورو ارز معادل دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از بانک مرکزی دریافت کرده‌اند که از این مقدار، بیش از ۶.۸ میلیارد یورو در اختیار ۲۵ شرکت اول این فهرست ۱۰ هزارتایی قرار گرفته است.
راه ارتباطی 88 روستای لرستان همچنان قطع است
پایگاه خبری راد: روستای سیلزده لرستان درگیر مشکلات و مسائلی از جمله خاموشی و تخریب راهها هستند با وجود آنکه خیلی از مشکلات برطرف شده آب و غذای کافی به مردم این منطقه رسیده و در اختیارشان هست اما هنوز مشکلات عمرانی دارند.
۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون به ۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است.
دلیل سیل شیراز چیست؟
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه سیلاب‌های 20 سانتی هم می‌تواند خطرآفرین باشد، دلایل سیل شیراز را اشغال بستر رودخانه دانست.
بانک‌ها و بیمه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان چه کردند؟
پایگاه خبری راد: بارندگی و بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در ایران آغاز شده و بیشتر مناطق ایران را در برگرفته، در برخی استان‌ها به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن منجر شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد. در این میان، بانک‌ها و شرکتهای بیمه علاوه بر وظایفی که در مواقع اینچنینی و بروز خسارت به مردم بر عهده آنان است، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نیز وظایفی دارند که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
نشان دهیم همچون پدران‌مان بهترین پاسداران آب هستیم
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو در پیامی به مناسبت نوروز و روز جهانی آب تاکید کرد باید با اجرای برنامه‌های مختلف نشان دهیم همچون پدران‌مان بهترین پاسداران آب هستیم.
صادرکنندگان به جای فرافکنی، با بانک مرکزی همکاری کنند
پایگاه خبری راد: یک صاحبنظر در امور مالی و ارزی با اشاره به رفتار برخی صادرکنندگان در شرایط جنگ اقتصادی تصریح کرد: برخی از صادرکنندگان به ویژه صادرکنندگان بزرگ، فرافکنی می کنند و با بانک مرکزی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات آنگونه که باید همکاری نمی‌کنند.
پیش بینی در آمد دولت از محل خودروهای ترخیص نشده در بودجه 98
پایگاه خبری راد: میلیاردها دلار ارز کشور صرف واردات قطعات خودروهایی با مشخصات فنی نه‎چندان به‎روز، مصرف سوخت بالا و ایمنی پایین می‎شود
بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بارگذاری اولین کاتالیست راکتور واحد بنزین سازی فاز سوم بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان خبر داد.
کارت های بانکی به جای کارت سوخت
پایگاه خبری راد: اجرای طرح اتصال کارت‌های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور با بهره گیری از زیرساخت‌های تبادل داده و ابزارهای تسویه و پرداخت در نظام بانکی انجام شد.
 رده بندی های سنی در بازی‌های رایانه‌ای
پایگاه خبری راد: برای فرهنگ‌سازی رده‌بندی سنی در بازی‌های رایانه‌ای، مردم باید از محتوا، آسیب‌ها و خطرات بازی برای بچه‌هایشان مطلع شوند که نه تنها مشکلی برایشان ایجاد نکند، بلکه حتی نقاط مثبت‌ آنان را تقویت کند.