07:51 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میلیونی

آثار دو مصوبه جدید شورای عالی بورس و پیش بینی آینده کوتاه و مدت شاخص
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی آثار دو مصوبه شورای عالی بورس برای تغییر دامنه نوسان و افزایش خرید اعتباری که از شنبه اجرا می شود ، آینده کوتاه و مدت شاخص را پیش بینی کرد.
ابهامات مهم سهامداران و نتیجه عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ابهامات مهم سهامداران ، نتیجه احتمالی عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم بر بورس را اعلام کرد.
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
دخالت های غیر حرفه ای، مانع تعادل بورس شد
نماد برتر- فرهاد دژپسند: هیچ گاه دولت پشت بازار را خالی نمی کند و همه نگاه ها حمایتی است اما در هیچ جای دنیا هیچ تضمینی برای سود مستمر در بازار سرمایه وجود ندارد.
امکان بعید واگذاری مفت دولت و نگاه متفاوت رییس جدید/ ظرفیت ۲ میلیونی شاخص
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بیان اینکه بعید است دولت روحانی همه چیز را مفت واگذار کند، گفت: با امکان تزریق پول و دید عملگرا و متفاوت رییس جدید، شاخص تا پایان دولت ظرفیت ۲ میلیونی شدن را دارد.
علت اصلی استعفای بی سابقه دو رئیس بورس در ۱۱ ماه / اولویت اول مسئول جدید
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه استعفای بی سابقه دو رئیس سازمان بورس در ۱۱ ماه را واکنشی به مداخلات مغایر منافع سهامداران دانست و خواهان حفظ استقلال نهاد ناظر شد .
بورس در دام تصمیمات سیاسی
نماد برتر- بورس ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌رفت تا جایگاه واقعی خود که همانا تاثیرگذاری بیشتر در اقتصاد و تولید ایران بود را به دست آورد.
قیمت‌گذاری دستوری محصولات رد شد / توصیه اکید به مدیران شرکت ها
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به مخالفت نهادهای ناظر و اجرایی بورس با قیمت‌گذاری دستوری برخی از محصولات گفت: هیات مدیره شرکت‌ها فقط قوانین بازار سرمایه را ملاک عمل قرار دهند.
مقصر افزایش مصرف برق اعلام شد / پاداش ۱۰ میلیونی به معرفی کنندگان
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از مصرف غیرمجاز روزانه ۳۰۰ مگاوات برق توسط استخراج‌کنندگان ارزهای مجازی خبر داد و گفت: عاملان شناسایی مراکز غیرمجاز تا سقف ۱۰ میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.
پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از زبان رئیس سازمان بورس+ درخواست
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نتیجه پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از نهادهای بالا دستی درخواست کرد برای مقابله با چنین رخدادهایی در فرآیندهای بازار رقابتی دخالت نکنند.
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
تحلیلی از خوش بینی دولت به رونق بورس و درآمد ۶ برابری از سهام
نماد برتر- سه کارشناس ارشد با اشاره به پیش بینی درآمد دولت از افزایش ۶ برابری مالیات از سهام در لایحه بودجه، تحلیلی از خوش بینی دولت به رونق بورس ارایه کردند .
زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شد/ آغاز کسر اقساط وام یک میلیونی کرونا
نماد برتر- سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه معیشتی دی ماه ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه هفته جاری و آغاز کسر اقساط وام یک میلیونی کرونا خبر داد.
انتقاد از تفاوت معنا دار حجم مبنای سرمایه گذاری های استانی با سایر شرکت ها
نماد برتر- تحلیلگر بازارسرمایه با اشاره به بالا بودن غیرمنطقی حجم مبنای شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، خواهان اقدامات لازم در رفع تفاوت معنادار این گروه با سایر شرکت ها شد .
انتقاد از صف نشینی و پیش بینی نوسان مثبت شاخص و رکود سه بازار رقیب
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به دو عامل نزول معاملات هفته گذشته و ریسک‌های تهدیدکننده از پدیده صف نشینی انتقاد و نوسان شاخص بین ۱.۶۵ تا ۱.۷۵ میلیونی و رکود سه بازار رقیب را پیش بینی کرد.