03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میراث

رشد ۲۵۳ درصدی درآمد‌های "سمگا"
نماد برتر - "سمگا" در انتهای بهمن ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱,۸۱۹,۴۷۲ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با افت ۲۱ درصد به مبلغ ۱,۴۴۱,۱۶۷ میلیون ریال رسیده است.
انتقاد ۱۱ مدرس و استاد حسابداری از نحوه امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی
نماد برتر- ۱۱ مدرس و استاد دوره های آموزشی حسابداران رسمی خواهان ورود وزیر اقتصاد و هیات تشخیص صلاحیت جامعه حسابداران رسمی به امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی شدند.
اول چراغ سبز بعدا تحریم و تهدید...
نماد برتر - آمریکا خواهان محکومیت ایران در شورای حکام آژانس بین المللی به دلیل تشدید فعالیت‌های هسته‌ای شد و مدیر آژانس هم وضعیت برجام را شکننده و حساس توصیف کرد.
واکنش ظریف به بیانیه اروپا و آمریکا درباره توافق هسته ای
نماد برتر- وزیر خارجه در واکنش به بیانیه اروپا و آمریکا درباره توافق هسته ای گفت: به جای فلسفه‌بافی و قرار دادن بار مسئولیت بر دوش ایران به تعهدات عمل کنید.
پنجره فرصت بازگشت آمریکا به برجام تا ابد باز نیست/ آخرین زمان لغو تحریم ها
نماد برتر- وزیر خارجه ایران با بیان اینکه پنجره فرصت آمریکا تا ابد باز نخواهد بود، گفت: گام نخست بایدن باید تلاش برای جبران از میراث خطرناک شکست حداکثری ترامپ باشد.
پلاسکو 1400...!
نماد برتر - پلاسکو تا پایان سال آماده بهره برداریست اما اردیبهشت 1400 رونمایی می شود.
«ثاباد» ۴۸۶ ریال برای هر سهم سود ساخت
نماد برتر- مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران در صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ماهه برای هر سهم ۴۸۶ ریال سود ساخت.
برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی هلدینگ سرمایه گذاری از دو محل
نماد برتر- سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
اعطای وام ۲۲۰ میلیون تومانی برای نوسازی خانه‌های فرسوده
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات ۲۲۰ میلیون تومانی برای نوسازی واحدهای فرسوده در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت پرداخت می‌شود.
توقف نماد تاپیکو و ۸ شرکت / تعلیق شرکت فرابورسی و محدودیت حجمی" چخرز"
نماد برتر- نماد هلدینگ تاپیکو به همراه ۸ شرکت دیگر برای یک ساعت و دو روز بسته و سهام شرکت تازه وارد چوب خزر کاسپین هم مشمول محدودیت حجمی در هر سفارش شد.
ابهام بانک مرکزی برطرف شد
نماد برتر- معاون گردشگری از رفع ابهام برای بانک مرکزی در خصوص مهلت دادن به فعالان گردشگری برای بازپرداخت اقساط بانکی تا پایان سال ۱۳۹۹، خبر داد.
پرسشی درباره شناسایی مسافران کرونایی
نماد برتر- مسئولان آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها می‌گویند هنوز به بانک اطلاعات بیماران کرونایی دسترسی ندارند. این درحالی است که طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد مبتلا به کرونا تا ۱۴ روز اجازه سفر ندارند و طرح محدودیت‌های جاده‌ای از امروز آغاز شده و تا تطعیلی دوهفته‌ای کشور نیز کمتر از سه روز باقی مانده است.
مسافرت بدون ارائه نتیجه آزمایش کرونا ممنوع شد / زمان اجرا
نماد برتر- معاون وزیر بهداشت از ممنوعیت هرگونه جابجایی مسافر از طریق هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه آزمایش کرونا از ۲۸ آبان خبر داد.
دستکاری در طبیعت و ایجاد آلودگی در پی انتقال آب
نماد برتر- مدت‌ها است که سخن از انتقال آب از دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان به نقاط مختلف کشور و از شهرها و استان‌های گوناگون به استان‌ها و شهرهای دیگر کشور به گوش می‌رسد. طی یک هفته اخیر طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی خبرساز شده و برخی کارشناسان نسبت به آثار مخرب اجرای چنین طرح‌هایی بر تنوع زیستی، اکوسیستم‌ها، آلودگی آب و خاک و زندگی اجتماعی هشدار داده‌اند.