21:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مگان

تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
انتقاد ۱۱ مدرس و استاد حسابداری از نحوه امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی
نماد برتر- ۱۱ مدرس و استاد دوره های آموزشی حسابداران رسمی خواهان ورود وزیر اقتصاد و هیات تشخیص صلاحیت جامعه حسابداران رسمی به امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی شدند.
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
اطلاعیه مهم سمات درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: زیرساخت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی درحال آماده سازی است و به محض عملیاتی شدن سامانه های مربوطه فرایندهای آن به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.
ارتقای ایمنی "فولاد" با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه وجود سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد را موجب ارتقای ایمنی شرکت دانست.
بورس در دام تصمیمات سیاسی
نماد برتر- بورس ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌رفت تا جایگاه واقعی خود که همانا تاثیرگذاری بیشتر در اقتصاد و تولید ایران بود را به دست آورد.
موضع رئیس مجمع تشخیص مصلحت درباره بررسی لوایح FATF
نماد برتر-رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن لوایح FATF ، خواستار همکاری کارشناسان بدون جو سازی سیاسی شد.
لحظه به لحظه به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها
نماد برتر- رییس جمهور با اشاره به کارشکنی‌های آمریکایی‌ها برای تهیه واکسن کرونا گفت: اینکه رهبری گفتند تحریم‌ها را بی اثر کنید، لحظه به لحظه دنبال این کار هستیم. هر لحظه پولی وارد کشور و کالایی صادر می‌شود ساعت‌ها برای این کار جنگیدیم.
کنترل فساد و شفاف‌سازی عملکرد از شروط حکمرانی مطلوب بازارسرمایه
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حکمرانی مطلوب در بازارهای مالی شروط و رعایت نکاتی چون دسترسی یکسان سهامداران به اطلاعات، کنترل فساد و جلوگیری از رانت الزامی است.
با بازی محمود، حسن و...
نماد برتر- بازار سرمایه در ایران در تمام سال های گذشته با افت و خیزهای فراوانی روبه رو بوده است که هر کدام از این چالش ها می تواند به تنهایی یک ایده برای فیلم سازی باشند.
اقدامات سازمان درباره نظارت ها و هشدار به متخلفین/ حمایت در حوزه مقررات‌گذاری
نماد برتر- مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس از اقدامات انجام شده درباره نظارت ها و هشدار به متخلفین خبر داد و گفت: باید از سازمان و شورای عالی بورس در حوزه مقررات‌گذاری، حمایت‌های لازم صورت گیرد.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
دو امکان جدید TSETMC با نمایش روزانه ورود پول سهامداران حقیقی و نقشه بازار
نماد برتر- دو امکان و ابزار جدید دیگر هم در سایت مهم بازار سرمایه یعنی TSETMC لحاظ شد که مربوط به نمایش روزانه ورود پول سهامداران حقیقی و نقشه بازار است.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.