07:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!
پایگاه خبری راد: اسپیکرهای هوشمند که توانسته‌اند در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گجت‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، در سال‌های آتی تبدیل به یکی از موفق‌ترین گجت‌های تولید و عرضه شده در جهان خواهند شد که سهم بزرگ و قابل ملاحظه‌ای را از بازار کشورهای مختلف به خود اختصاص خواهد داد.
این اپلیکیشن‌ها از نرم‌افزارهای اختصاصی اپل بهترند!
پایگاه خبری راد: به گفته کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری، برخی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاههای آنلاین از نرم‌افزارهای توسعه داده شده توسط خود اپل بهترند.
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان دهنده محبوب‌ترین اپلیکشن‌های دانلود شده از فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزاری در نخستین فصل از سال جاری میلادی است.
با آی‌تونز اپل خداحافظی کنید
پایگاه خبری راد: اپل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد سرویس آی‌تونز (iTunes) خود را ظرف یک هفته آینده تعطیل کند.
مروری بر بهترین گجت‌های هوشمند خانگی ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: از بهترین و جدیدترین گجت‌های هوشمند خانگی که در سال جاری میلادی معرفی شده است، می‌توان به پریز هوشمند، کنترلگر خواب، قفل درب و تصفیه هوای هوشمند اشاره کرد که در این گزارش به مرور مختصری بر آنها خواهیم پرداخت.
آمارهای ضد و نقیض درباره کاربران سرویس‌های گوگل!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی گوگل بیش از ۱۵ میلیون مشترک را در خود جای داده است.
حذف پیام توییتی ترامپ به خاطر کپی‌رایت
پایگاه خبری راد: توئیتر به تازگی ویدئویی را که از سوی دونالد ترامپ منتشر شده بود، به علت نقض قانون کپی رایت حذف کرده است.
هوش مصنوعی و امنیت کنسرت‌های موسیقی
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری بر این باورند که فناوری هوش مصنوعی قادر است کمک بسزایی به تأمین امنیت برگزاری رویدادهای مختلف نظیر کنسرت‌های موسیقی کند.
چطور می‌توان آهنگ پیشواز را حذف کرد؟
پایگاه خبری راد: هر یک از اپراتورها با سرویس‌های آوای انتظار، پیشواز و راینواز، امکان پخش موسیقی به جای بوق را برای مشترکان فراهم کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را فعال و یا در صورت نارضایتی غیرفعال‌ کرد.
موزه‌های فرهنگی تاریخی دانشگاه تهران میزبان گردشگران نوروزی
پایگاه خبری راد: باغ موزه نگارستان و خانه موزه مقدم، موزه‌های فرهنگی و تاریخی دانشگاه تهران از ۲ تا ۱۶ فروردین، میزبان گردشگران نوروزی خواهند بود.
کار خلاقانه گوگل به مناسبت زادروز "یوهان سباستیان باخ"
پایگاه خبری راد: گوگل امروز به مناسبت سیصد و سی و چهارمین زادروز "یوهان سباستیان باخ" (Johann Sebastian Bach) ‏آهنگساز نامی آلمانی لوگوی خود را تغییر داد.
۳۵ میلیون ایرپاد به فروش رفت
پایگاه خبری راد: موسسه آماری و تحقیقاتی کانترپوینت به تازگی اعلام کرده است که اپل توانسته است در سال ۲۰۱۸ میلادی بالغ بر ۳۵ میلیون دستگاه ایرپاد را به فروش برساند.
اسپیکر مکالمه تلفنی برای اسکی بازان ابداع شد
پایگاه خبری راد: یک شرکت آمریکایی نوعی اسپیکر ارائه داده که داخل کلاه اسکی قرار می‌گیرد و امکان صحبت با تلفن همراه را هنگام اسکی برای کاربر فراهم می‌کند.
شاید کم شنوا شده‌اید و خبر ندارید!
پایگاه خبری راد: کارشناس مسئول گروه بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خطر کم شنوایی در کمین افرادی است که موسیقی زیاد گوش می دهند.
حفره امنیتی در اپلیکیشن SHAREit دردسرساز شد
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی آسیب پذیری جدیدی را در نسخه اندرویدی اپلیکیشن SHAREit دریافته و کشف کرده اند که به هکرها اجازه می‌دهد اطلاعات کاربران موردنظر را به سرقت ببرند.