22:50 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوعیت تردد

ممنوعیت 2 روزه تردد خودروهای سنگین باری در محورهای اصلی خراسان رضوی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها به استثنا حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا در محورهای اصلی خراسان رضوی خبر داد.
محدودیت ترافیکی راه های کشور در 17 آبان ماه
پایگاه خبری راد: طی شبانه ‌روز گذشته، كل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2178 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
آماده‌باش راهور برای تاسوعا و عاشورا +توصیه به عزاداران
پایگاه خبری راد: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور در عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و توصیه‌هایی را نیز به عزاداران و شهروندان ارائه کرد.
محدودیت تردد در جاده‌های شمالی
پایگاه خبری راد: وزارت راه وشهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ۱۷ مرداد تا شنبه ۲۰ مرداد را اعلام کرد.
فرصت 80 روزه به کامیون‌های آلاینده /تردد 1/4 میلیون خودرو زیرسن معاینه فنی اما آلاینده در تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم طرح کاهش در سراسر تهران و به صورت شبانه روزی از اول آبان ماه خبر داد.
عمر برخی کامیون‌های در حال تردد به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد
پایگاه خبری راد: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت اجرای قانون منع تردد خودروهای سنگین فرسوده گفت: متاسفانه برخی کامیون‌ها که عمر آنها به دوره جنگ جهانی دوم برمی‌گردد هنوز در حال تردد هستند.
سرگردانی نفتکش‌های سعودی پس از ممنوعیت تردد از باب‌المندب
پایگاه خبری راد: نفتکش‌های بزرگ سعودی پس از اینکه شرکت آرامکو حمل نفت از طریق تنگه باب‌المندب را موقتا متوقف کرد، در ساحل جنوبی عمان مستقر شدند.
بروز حادثه سنندج به دلیل اشتراک مسیرهای ترددی است
پایگاه خبری راد: نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد در خصوص کامیون های حامل سوخت عراقی اعمال شده اما این محدودیت برای تانکرهای حمل سوخت داخلی وجود ندارد؛ خواستار اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای جلوگیری از این نوع حوادث شد.
جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترددها، محدودیت ترافیکی از دوشنبه در جاده کرج - چالوس اجرا می‌شود.
چالوس یک‌طرفه می‌شود/ محدودیت تردد خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۳ تیرماه) تا سه‌شنبه( ۱۹ تیرماه) را اعلام کرد.
سرعت جان سه نفر را در تهران گرفت
پایگاه خبری راد: رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که سرعت غیرمجاز در هفته ای که گذشت جان سه نفر را در تهران گرفته است.
ممنوعیت تردد موتورسیکلت در ۴ محور
پایگاه خبری راد: سازمان راهداری اعلام کرد ‌تردد موتور‌سیکلت تا ساعت ۶ روز ۱۹ خرداد در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
چالوس یک طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و همچنین محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
جدیدترین وضعیت ترافیک جاده‌ای+ نقشه
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور را اعلام کرد که حاکی از روان بودن قابل توجه عبور و مرور خودروها در اکثر جاده‌های کشور است.
توقف حمل و نقل کامیون‌ها ضرری جدی به صادرات
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون توسعه صادرات با تاکید بر تاثیر تعطیلات فروردین‌ماه در وضعیت صادرات کشور، اظهار کرد: از سال گذشته به وزارت کشور درخواست داده بودیم در ایام تعطیل فروردین حداقل ممنوعیت تردد کامیون در مسیرهای عمده صادراتی برداشته شود.