10:42 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوع

خیز لوازم خانگی برای رسیدن به بازار سرمایه
در حال حاضر ۷۰ درصد بازار لوازم خانگی کشور در اختیار تولیدات ایرانی است که با رشد کمیت و کیفیت محصولات این صنعت در سال‌های آینده شاهد ورود آنها در بازار سرمایه خواهیم بود.
نمایندگان مجلس با واردات خودرو موافقت کردند/ اصلاحات ماده ۴
نمایندگان مجلس با اصلاحات کمیسیون صنایع و معادن در ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو درباره واردات خودرو به منظور تامین نظر شورای نگهبان با ۱۷۲ رأی موافق موافقت کردند.
جمع سیمانی‌های بورس کالا به ۶۸ شرکت رسید
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالا با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش کالای سیمان شرکت‌های سیمان شرکت سیمان یاسوج، سفید بنوید، گیلان و شهرکرد در بازار اصلی این بورس خبر داد.
جمع سیمانی‌های بورس کالا به ۶۴ شرکت رسید
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش کالای سیمان شرکت‌های سیمان لار، نائین، صنایع سیمان کیاسر، ایلام و خمسه در بازار اصلی این بورس خبر داد تا شمار شرکت‌های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا به ۶۴ شرکت برسد.
بورس کالا به فضای مه آلود بازار سیمان پایان می دهد
یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به ابلاغیه وزارت صمت در خصوص عرضه کل سیمان کشور در بورس کالا گفت: بورس کالا زمینه ایجاد شفافیت و کشف قیمت منطقی محصولات از جمله سیمان را فراهم می کند به طوریکه به دلیل شفافیت آماری، امکان رفتارهای انحصارگرایانه برخی عرضه کنندگان به حداقل می رسد و آن ها باید متناسب با نیاز و تقاضای بازار اقدام به عرضه محصول در بورس کالا کنند.
ضرورت افزایش سرمایه برای تولید کنندگان زغال سنگ
شرکت های تولید کننده زغال سنگ برای طرح های توسعه ای خود زمینه را برای افزایش سرمایه مورد نیاز فراهم کرده اند.
رقابت دوبی و هرات در بازار ارز ایران/پیش بینی قیمت دلار
قیمت دلار در بازار ارز تهران با 4 عامل کاهش روبرو است اما در کنار این 4 عامل نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازار ارز هرات نیز اثر تعیین کننده ای در معاملات امروز دارد.
از دوشنبه تا شنبه هفته بعد تعطیل شد / بورس و بانک ها هم غیرفعال می شوند
با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از دوشنبه این هفته تا شنبه آینده ۳۰ مرداد ، تعطیل است و بورس و بانک ها هم غیرفعال می شوند.
جایگاه صنعت سیمان در ایران و جهان
در فضای اقتصادی حاکم بر جهان امروز، مصرف سیمان به عنوان یکی از اصلی ترین نهاده های تولید در فعالیت های عمرانی و ساختمانی و از مهم ترین شاخصهای ارزیابی توسعه اقتصادی کشورها به شمار می آید و این صنعت، نقشی بی بدیلی در گسترش زیرساخت های اساسی یک کشور ایفا کرده و فارغ از فراز و نشیب های اقتصادی در سطح جهان، به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهد.
هفتمین صندوق سرمایه­‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا مجوز گرفت
مجوز فعالیت هفتمین صندوق سرمایه­‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا با شرایط اعلامی جدید و کسب حداقل سرمایه لازم در پذیره نویسی، صادر شد.
دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط برای محصولات تزریقی "دلقما"
مدیرعامل شرکت دارویی و بهداشتی لقمان درخصوص استاندارد‌های GMP خط تولید اظهار کرد: در حاضر خوط تولیدی شرکت فاقد استاندارد GMP بوده و تدابیر لازم جهت دریافت استاندار‌های GMP انجام شده است.
بیت کوین در مسیر صعودی قرار گرفت
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد بیشتر شده است.
بورس کالا مرجع قیمت گذاری منطقه ای و بین المللی می شود
اعمال تخفیف‌های قابل توجه در قیمت‌های صادراتی محصولات عرضه شده در بورس کالا، گزینه‌های صادراتی را افزایش داده و با ایجاد رقابت، سبب افزایش درآمد ارزی شرکت‌ها و حذف دلالان صادراتی می شود.
چالش ایرانیان با دست چک‌های جدید
نماد برتر - از پنجم فروردین سال جاری ثبت و نقل و انتقال چک‌های جدید در سامانه صیاد اجباری شد که در این بین افراد حقیقی و حقوقی که در طول روز چک‌های بسیاری صادر یا دریافت می‌کنند را با چالش روبرو می‌کند.
چک موردی چیست؟
نماد برتر - چک موردی نوعی چک است که به صورت موردی به مشتری حقیقی فاقد دسته چک و دارای حساب جاری داده می‌شود.