21:17 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسکو

واحدهای مسکونی "ثبهساز" به فروش رفت
شرکت بهساز کاشانه تهران از نتایج برگزاری مزایده خبر داد.
راز و رمز افسار گسیختگی نقدینگی
نقدینگی و تورم از مهم‌ترین شاخص‌های کلان هستند که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفتند و اقتصاددانان نیز رشد این دو شاخص را از معضلات اصلی اقتصادی می‌دانند. در شرایط تورمی، اقتصاددانان اغلب افزایش حجم نقدینگی را دلیل آن می‌دانند و در شرایط کنترل تورم هم راه حل را محدودسازی نقدینگی می‌دانند. در این یادداشت به راز و رمز افسارگسیختگی نقدینگی پرداخته شده است.
" وثنو " یک دستگاه ساختمان ۶ واحدی می‌فروشد
شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین مزایده فروش یک دستگاه ساختمان را برگزار می کند.
«پرداخت» قافیه را نمی‌بازد
مجموع تعداد تراکنش‌های انجام شده شاپرک در چهارمین ماه سال به 3 میلیارد عدد رسید که ارزش این تراکنش‌ها 560 هزار میلیارد تومان است که نسبت به خرداد رشد 2 درصد در تعدادی و یک درصدی در ارزش ریالی داشته است.
پوشش ریسک ساخت مسکن در بورس کالا
با توجه به نهایی شدن طرح جهش تولید مسکن از سوی شورای نگهبان، وزارت اقتصاد باید برای پوشش ریسک ساخت مسکن، امکان پیش خرید و سایر ابزارهای پوشش ریسک خرید مصالح ساختمانی در بورس کالا را فراهم کند.
"قشرین" ۲۰ قطعه زمین با کاربری باغ مسکونی می‌فروشد
شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان مزایده برگزار می کند.
"ثبهساز" دو واحد آپارتمان مسکونی می فروشد
شرکت بهساز کاشانه تهران از مزایده فروش تعداد ۲ واحد آپارتمان مسکونی خبر داد.
ملک مسکونی "وآذر" روی میز فروش
شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان یک دستگاه ملک از برگزاری مزایده خبر داد.
یک باب آپارتمان مسکونی "وسکاب" روی میز فروش
شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها از برگزاری مزایده خبر داد.
مجوز شورای فقهی بانک مرکزی برای فروش متری مسکن اخذ شد
مدیرعامل بانک مسکن با بیان این‌که مجوز شورای فقهی بانک مرکزی برای فروش متری مسکن اخذ شده است، گفت: در حال مذاکره با بورس هستیم، با این کار کمک خوبی در کنار صندوق پس‌انداز جوانان قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند به صورت متری اقدام به خرید مسکن کنند.
"ثپردیس" واحدهای پروژه مسکونی باران را پیش فروش می کند
شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس واحدهای پروژه مسکونی باران را واگذار می کند.
فروش ۷۲۶ متر واحد مسکونی مجتمع طالقانی "ثامان"
شرکت سامان گستر اصفهان قرارداد فروش ۷۲۶ متر واحد مسکونی را منعقد کرد.
تسهیل و تقویت فرهنگ سرمایه‌گذاری غیر مستقیم
رفع انحصارگرایی از نهادهای مالی، رفع محدودیت و تسهیل نوآوری و خلاقیت برای شرکت‌های استارت‌آپی، رفع محدودیت برای اپلیکیشن‌های پرداختی و بانکی، افزایش ضریب نفوذ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و منطقی‌تر شدن بازار سرمایه از جمله نکات مثبت و نتایج دستورالعمل اجرایی دریافت و ارسال برخط درخواست‌های صدور و ابطال واحد های صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.
REITs؛ ابزار بین‌المللی کسب سود از سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات
صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (Real Estate Investment Trust (REIT))، ابزار مالی است که مالک، اداره یا تأمین‌کننده املاک درآمدزا است. صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات که بر اساس صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک طراحی شده‌اند، سرمایه سرمایه‌گذاران متعددی را جمع آوری می‌کنند. این امر به سرمایه گذاران خرد امکان می‌دهد از سرمایه‌گذاری در املاک سود ببرند، بدون آنکه مجبور باشند ملک را خریداری، مدیریت یا تأمین مالی کنند. از سویی دیگر، REITs به عنوان پرچین سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در برابر تورم عمل می‌کند.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید