00:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مردان

لیست ثروتمندترین افراد جهان
نماد برتر - نماینده هند از فهرست ۱۰ ثروتمند نخست جهان در ماه آوریل خارج شد.
تصمیمات جدید در انتظر مالباختگان ETF
نماد برتر - آینده درخشانی که برای ETF ها یا همان صندوق های سرمایه گذاری دولتی متصور می‌شد، مانند سهم های دیگر بازار سرمایه سرابی بیش نبود و کار به جایی رسیده است که صندوق هایی که قرار بود عدالت را بین مردم برقرار کنند و سودده باشند، تا جایی ضرر داده اند که خریداران این صندوق در لیست مال باختگان قرار گرفته اند و صحبت از این است که ضرر آن ها چگونه جبران شود!
طوفان بیکاری در قاره سبز
نماد برتر - یونان، ایتالیا و اسپانیا کمترین نرخ های اشتغال را در اروپا دارند.
فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن
نماد برتر - رئیس خانه معدن ایران ضمن اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن، تبعات کرونا بر اقتصاد ایران و جهان را بررسی کرد.
«قیستو» و «تماوند» سرسبزهای بورس
در سالی که گذشت بسیاری از سهامداران متضرر شدند و شادترین آن‌ها کسانی بودند که نماد آن سهم مدت‌های مدید متوقف بود.
الزام مشاغل به نصب کارتخوان به ۱۴۰۰ رسید
نماد برتر - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال ۱۳۹۸ برای شفاف‌سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به حسابرسی مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال ۱۳۹۸، تنها ۵۰ درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند
ریزش شدید ارزش «فولاد» و «شستا»
نماد برتر - وضعیت اسفناک بازار سهام کشور در 6 ماه گذشته را می‌توان به خوبی در ریزش ارزش بازار شرکت‌ها مشاهده کرد که صدرنشین آن‌ها «شستا» است.
اثر مثبت لغو قیمت گذاری دستوری در سه صنعت مهم بورس
نماد برتر - دبیر کانون کارگزاران بورس با اشاره به اثر رفع ابهامات و ایرادات قیمت‌گذاری دستوری صنایع خودرو، فولاد و پتروشیمی در تغییر جهت اساسی بازار از وعده اعطای مجوز به نهاد‌های مالی خبر داد.
سایه دخالت‌های سیاسی از سر بورس برداشته می‌شود؟
نماد برتر- طی چند ماه گذشته ترازوی تاثیرگذاری دخالت‌های سیاسی خارج از بازار سرمایه بیشتر از عوامل اقتصادی درونی روی این بازار تاثیر گذاشت و ماجرا تا جایی پیش رفت که قالیباف اصل رفتن را بر ماندن ترجیح داده و وزیر اقتصاد نیز از به کارگیری تلاش‌هایی برای کم کردن این دخالت‌ها خبر داد.
مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان
نماد برتر- دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا با اعلام ۲۹ شهر نارنجی و قرمز از امکان تردد تهرانی ها در ۲۱۲ شهر زرد ایران و از امروز خبر داد .
انتقاد عضو هیات مدیره "ذوب" از قیمت گذاری دستوری فولاد / یادآوری اصل "پارتو"
نماد برتر- عضو هیات مدیره ذوب آهن با انتقاد از قیمت گذاری دستوری فولاد و یادآوری اصل "پارتو" گفت: کالایی که دوبرابر نیاز، تولید دارد و قابل قاچاق کردن هم نیست احتیاج به این همه قیل و قال ندارد.
بورس بخش از کسری بودجه دولت را جبران کرد
نماد برتر- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، بودجه ریزی در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی را نیازمند دقت بالا دانست و گفت: تاکید بر مهارنقدینگی و رونق تولید به منطقی شدن بودجه کمک خواهد کرد .
حمایت از مواضع مهم رئیس سازمان بورس و آثار ویرانی قیمت گذاری دستوری
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از قیمت گذاری دستوری گفت: بورس شفاف ترین تصویر را از تبعات ویران کننده این سیاست در گروه ها از جمله خودروسازان به نمایش گذاشته است.
انتقاد نماینده مجلس به واکنش وزیر در پخش بازی فینال آسیا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از واکنش وزیر ارتباطات به پخش بازی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.