02:46 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محبوبیت

ارسال روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ
نماد برتر- پیام رسان واتس‌اپ در حال حاضر شاهد رد و بدل شدن روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام است.
با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند
نماد برتر- اپل در صدر ارزشمندترین برندهای جهان ایستاد.
ریپل از آمریکا رفت!
نماد برتر- مقر ارز دیجیتالی ریپل به انگلیس منتقل خواهد شد.
انرژی خورشیدی ارزان‌ترین سوخت تولید برق می‌شود
نماد برتر- آژانس بین المللی انرژی (IEA) اخیرا پیش بینی کرد تجدیدپذیرها در دهه جاری از زغال سنگ به عنوان محبوبترین سوخت تولید برق سبقت خواهند گرفت.
کلاهبرداری از مدیران وب‌سایت‌ها به روش تبلیغات سئو
نماد برتر- شگرد بالا بردن سئو سایت ازجمله روش‌هایی است که با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی شروع شده است و آگهی‌هایی با مضمون بالا بردن سئو سایت می‌تواند مدیران سایت‌ها را ترغیب به پیگیری موضوع کند و زمینه را برای کلاهبرداری از مدیران سایت‌ها فراهم آورد.
بهترین خودروهای دهه ۹۰
نماد برتر- خودروهای اروپایی در دهه ۹۰ بیش از همتایان ژاپنی و آمریکایی خود محبوب بودند.
رشد فروش رایانه شخصی رکورد زد
نماد برتر- برآورد شرکت تحقیقات فناوری کانالایز نشان می دهد که سازندگان رایانه در سه ماهه سوم امسال ۷۹.۲ میلیون دستگاه رایانه شخصی فروختند که ۱۲.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت و سریعترین رشد در یک دهه گذشته را نشان می دهد.
علت بی‌تفاوتی بازار نفت به انتخابات آمریکا
نماد برتر- کمتر از یک ماه دیگر به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و به نظر نمی رسد بازار نفت هنوز تصمیم گرفته باشد بین بایدن و ترامپ کدام یک از دو نامزد را ترجیح دهد.
آیا حلزون های زینتی ناقل بیماری هستند؟
نماد برتر- عضو هیات علمی بخش تحقیقات جانورشناسی موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور اثرات حلزون‌های زینتی بر سلامتی انسان و بخش کشاورزی را تشریح کرد.
تیک تاک در پاکستان فیلتر شد
نماد برتر- رگولاتور مخابراتی پاکستان اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک را به دلیل عدم فیلتر محتوای نامناسب و غیراخلاقی مسدود کرد.
۷ توصیه طلائی چهارمین ثروتمند جهان در خرید سهام / نکته مهم به تازه واردین
نماد برتر- چهارمین ثروتمند جهان براساس تجربه طولانی سرمایه‌گذاری در بازارهای سهام، هفت قاعده طلایی برای موفقیت در بورس اعلام کرد.
تیک تاک از ممنوعیت در آمریکا جست
نماد برتر- شرکت اوراکل اعلام کرد در کسب و کار جهانی تیک تاک یک سرمایه گذار کوچک خواهد شد و فراهم کننده فناوری معتمد این اپلیکیشن می شود.
برنامه چین برای افزایش محبوبیت یوان
نماد برتر- به گفته یک مقام چینی، دولت این کشور به دنبال تقویت جایگاه یوان در نظام ارزی و مالی جهانی است.
تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می‌رود
نماد برتر- شرکت چینی بایت دنس که شرکت مادر تیک تاک است، قصد دارد این اپلیکیشن ویدیویی را بدون الگوریتم اصلی آن در آمریکا به فروش برساند.
توسعه آمریکای جنوبی به عنوان هاب قدرتمند انرژی پاک
نماد برتر- آمریکای جنوبی با داشتن یکی از قویترین نرخهای رشد ظرفیت انرژی تجدیدپذیر در سالهای آینده، در حال ظهور به عنوان یک منبع قدرتمند انرژی پاک است.