08:41 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

متهم

آیا بازارگردانی به اخلال در بازارسرمایه می‌انجامد؟
نماد برتر- مدیر روابط عمومی سازمان بورس به قدمت ۱۷ ساله عملیات بازارگردانی در بازار سرمایه ایران اشاره کرد و گفت: بازارگردان‌ها در ۹ ماه گذشته ۵۵ هزار میلیارد تومان سهام خریداری کرده‌اند و به میزان ۲۷هزار میلیارد تومان سهام فروخته‌اند.
نگاهی به اموال و دارایی های بلوکه شده ایران توسط آمریکا
نماد برتر- اموال متعلق به بانک مرکزی در لوکزامبورگ اصلی ترین دارایی بلوک شده توسط آمریکا محسوب می شود.
برنامه حمله به یک پالایشگاه نفت خنثی شد
نمادبرتر- وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرد مقامات این کشور طرح حمله به پالایشگاه ال پالیتو که ظرفیت پالایش نفت به میزان ۱۴۶ هزار بشکه در روز را دارد را خنثی کرده و دو نفر را در این زمینه دستگیر کردند.
آمریکا سفیر ایران در یمن و چند نهاد و کشتی دیگر را تحریم کرد
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه دانشگاه بین‌المللی المصطفی در قم، سفیر ایران در یمن، یک تبعه پاکستان و چند فروند کشتی از ایران، چین، بریتانیا و کره جنوبی به بهانه ارتباط با سپاه اعمال کرد.
مدیرعامل سابق و متواری بانک پرحاشیه فرابورسی محکوم شد
نماد برتر- سخنگوی قوه قضائیه از استرداد مدیرعامل سابق و متواری بانک سرمایه به داخل، اعلام موارد محکومیت و در جریان بودن شناسایی عوامل ترور شهید فخری‌زاده در داخل و خارج خبر داد.
آمار تولید و فروش سه خودروساز بورسی با انبار ۱۵۲ هزار خودرو در پارکینگ
نماد برتر- آمارهای تولید و فروش ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان می‌دهد طی هشت ماه سال‌ جاری ۱۵۲ هزار خودروی تولید شده در پارکینگ کارخانه‌ها متوقف مانده است.
کلاهبردار زن صد میلیارد تومانی پس از ۹ سال دستگیر شد !
نماد برتر- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار صد میلیارد تومانی به اتهام جعل اسناد و فروش غیر قانونی چند قطعه زمین پس از ۹ سال خبر داد.
گوگل به جاسوسی از کارمندانش متهم شد
نماد برتر- سازمان فدرال برد ملی روابط کارگری آمریکا (NRLB) با تنظیم شکایتی علیه گوگل، این شرکت فناوری را به نقض قوانین متعدد نیروی کار در جریان سرکوبی فعالیتهای کنشگری کارمندانش در سال گذشته متهم کرد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت
نماد برتر- نماینده دادستان در دومین جلسه ، اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد و رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت را اعلام کرد.
صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد
نماد برتر- صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.
کلاهبردار بورسی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیونی دستگیر شد
نماد برتر- رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیون تومانی می کرده، خبر داد.
خستین جلسه دادگاه معاون سابق وزیر اقتصاد برگزار شد/ شرح اتهامات
نماد برتر- نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات رییس سابق سازمان خصوصی سازی و معاون سابق وزیر اقتصاد در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
دعوای شرکت ملی نفت و بانک مرکزی لیبی بر سر پول فروش نفت
نماد برتر- شرکت ملی نفت لیبی حاضر نیست پول فروش نفت را به بانک مرکزی این کشور منتقل کند و در عوض آن را در حساب بانک دیگری نگه می دارد تا زمانی که گروههای رقیب در جنگ داخلی این کشور به توافق سیاسی بلندمدت دست پیدا کنند.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.