07:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهانه

«شمش روی» درآمدزاترین "فسرب"/ درآمد بهمن‌ماه در کوره‌ها ذوب شد!
نماد برتر- درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" از فروش محصولات در بهمن ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تماما این محصولات در داخل کشور به فروش رسید.
درآمد ماهانه "سخوز" در سراشیبی قرار گرفت
نماد برتر- درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت سیمانی در بهمن‌ماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته تغییری نداشت، لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به آذرماه ۱۴۰۰ بود.
طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد "غگلپا" را گرفت
نماد برتر- بیشترین نرخ فروش غگلپا در بهمن‌ماه متعلق به محصول «کره» با ۸۳ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان بود که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به دی ماه به همراه داشت.
از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
قبوض نجومی برق در انتظار خانه های اسپیلت دار
نماد برتر- تعرفه های برق در سال های اخیر سبب رویکرد بسیاری از سازندگان مسکن به نصب سیستم های سرمایشی-گرمایشی موسوم به داکت اسپلیت به جای کانال کشی و نصب کولرهای آبی شده، این در حالی است که با اجرای آئین نامه برقی دولت از ابتدای بهمن ماه، از این پس معادلات تعیین نرخ برق برای دارندگان این سیستم ها به گونه دیگری رقم خواهد خورد.
تطمیع بازار گاز اروپا با افزایش عرضه روسیه!
نماد برتر- قیمت گاز انگلیس و هلند پس از رشد چشمگیری که تحت تاثیر حمله نظامی روسیه به اوکراین داشت، در پی سودگیری و انتظارات برای ازسرگیری جریان خط لوله یامال-یوروپ در مسیر غرب این خط لوله، کاهش پیدا کرد.
صدور قبض مالیاتی برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی
نماد برتر- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی‌بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه‌های خالی و گران‌قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.
دوغ «غگلپا» پرفروش شد!
نماد برتر - مقدار تولید محصولات غگلپا در دی‌ماه برابر با ۲،۲۷۳ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۱،۲۰۳ تن از این محصول به تولید شد.
گندله دست «کگل» را گرفت
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۲،۲۳۵،۳۲۰ تن از محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» به فروش رسید که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش‌یافته بود.
«آریا» موفق در بازار صادراتی
نماد برتر - در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.
درآمد «فارس» از سود سهام چقدر شد؟
نماد برتر - یشترین میزان سرمایه‌گذاری در بورس صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» بوده و شاهد رشد ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده‌ایم.
اتفاقات جدید در «پارس»/ درآمدی که صعودی شد!
نماد برتر - بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بود.
صادرات؛ درآمدهای «آریا» را جذاب کرد
نماد برتر - شرکت پلیمر آریا ساسول طی ۳ ماهه گذشته با روند افزایشی درآمد‌ها روبه‌رو بوده و در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات را در مردادماه با مبلغ ۲۵،۷۶۰ میلیارد ریال به دست آورده است.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
«شستا» و ادعای جدید!
نماد برتر - ارزش بازار سرمایه‌گذاری "شستا" در بخش «اوراق مشارکت پذیرفته‌شده در بورس» ۱۴,۲۵۲ میلیارد ریال کاهش را از خود بر جای گذاشت.