15:50 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لینوکس

استفاده از یک حمله برای از بین بردن تلفن‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گوشی‌های هوشمند آسیب‌پذیر را می‌توان با فریب دادن کاربران به بازدید از یک وب سایت میزبانی یک برنامه مخرب مخرب مورد هدف قرار داد و یک بهره‌برداری موفق موجب می‌شود کدهای مخرب در دستگاه‌ اجرا شوند.
جزئیات باج‌گیری یک میلیون دلاری
پایگاه خبری راد: شرکت Nayana (نایانا) که ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب در کشور کره‌جنوبی است، اعلام کرده که در پی آلودگی سرورهایش به باج‌افزار، مبلغی معادل ۱ میلیون دلار به‌صورت بیت‌کوین در ازای بازگردانی اطلاعات و فایل‌های رمزگذاری شده، به هکرها پرداخت نموده است.
انتشار وصله‌ی آسیب‌پذیری‌های بحرانی محصولات Adobe
پایگاه خبری راد: Adobe به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را منتشر کرده که ۱۹ آسیب‌پذیری‌ بحرانی در محصولاتش را برطرف می‌کند و به کاربران توصیه کرده که محصولات این نرم‌افزار را در اسرع وقت به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند تا از سوءاستفاده‌های بالقوه‌ی این اشکالات در امان بمانند.
هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی‌ها
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها اعلام کرده‌اند که کنسول بازی نینتندو سوئیچ را هک کرده و سیستم عامل دیگر لینوکس را برروی آن نصب کردند.
اسکایپ به رمزنگاری پیشرفته مجهز شد
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اعلام کرده است که پبام رسان اسکایپ را به منظور افزایش امنیت سایبری و حفظ حریم شخصی کاربرانش، به فناوری رمزنگاری پیشرفته مجهز کرده است.
با این قفل هوشمند رایانه‌تان را از راه دور قفل کنید+تصاویر
پایگاه خبری راد: یک شرکت امنیتی یک قفل هوشمند برای رایانه ساخته که به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت رایانه را رها کرده و به کار خود برسید.
زخمی دو ساله بر پیکر هسته لینوکس
پایگاه خبری راد: سیستم‌ عامل لینوکس با نوعی آسیب‌پذیری مورد حمله قرار گرفته است که جهت جلوگیری از اجرای کد مخرب آن باید متغیری را در هسته آن تغییر داد تا در نسخه بعدی لینوکس این آسیب‌پذیری مرتفع شود.
آسیب پذیری گوشی‌های اندرویدی در برابر ضعف امنیتی WPA۲
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده، نیمی از گوشی‌هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند، در برابر ضعف امنیتی WPA۲ آسیب‌ پذیر اعلام شده اند.
کشف گونه جدیدی از حمله به حافظه‌ها
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی گونه جدیدی از حمله Rowhammer کشف کردند که تمام روش‌های جلوگیری که قبلا ارائه شده بود را دور می‌زند.
کشف گونه جدیدی از حمله به حافظه‌ها
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی گونه جدیدی از حمله Rowhammer کشف کردند که تمام روش‌های جلوگیری که قبلا ارائه شده بود را دور می‌زند.
دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هک می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: بالغ بر پنج میلیون گوشی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی که به بلوتوث مجهزند، در معرض هک شدن قرار دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد