11:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوازم برقی

ارتباط سوختن لوازم برقی در خراسان‌شمالی با نوسان برق
پایگاه خبری راد: قائم مقام شرکت توزیع برق خراسان شمالی در پاسخ به این سوال که شنیده شده تعداد زیادی از لوازم خانگی بر اثر قطعی برق سوخته است؟ گفت: این موضوع زیاد صحت ندارد و سوختگی لوازم برقی خیلی به قطع برق ارتباط ندارد بلکه به نوسان برق مرتبط است.
کفه ترازو مصرف برق سنگین شد
پایگاه خبری راد: پیک مصرف برق کشور روز گذشته در مدار بالای ۵۵ هزار مگاوات قرار گرفت که در مقایسه با روز دوشنبه حدود ۹۰۰ مگاوات افزایش داشته است.
مصرف برق دوباره از مرز ۵۷ هزار مگاوات گذشت
پایگاه خبری راد: پیک مصرف برق کشور یک بار دیگر از مرز ۵۷ هزار مگاوات عبور کرد.
مصرف برق خانگی در ایران 3.5 برابر استاندارد جهانی است
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه یزد با اشاره کاهش تولید برق از طریق سدهای آبی کشور، اظهار کرد: با توجه به 3.5 برابر بودن مصرف برق خانگی در ایران نسبت به استاندارد جهانی، نیاز به کاهش مصرف برق در بخش‌های مختلف به شدت احساس می‌شود.
پیک مصرف برق به مرز هشدار رسید
پایگاه خبری راد: پیک مصرف برق در روز گذشته به بالای ۵۶ هزار مگاوات رسید و رقم هشداردهنده ۵۶ هزار و ۵۳۲ مگاوات در زمان اوج مصرف برق ثبت شد.
کاهش تعرفه صادرات برخی کالاها به عراق
پایگاه خبری راد: به تازگی برای حل و فصل مشکلات اصلی گمرکی میان و عراق توافقات جدیدی صورت گرفته است که بر این اساس از این ‌پس اقلام غذایی و لبنی ایران نیز با ارائه گواهی‌های تائید صلاحیت دستگاه‌های مبدأ، بدون نیاز به انجام آزمایش‌های مرزی وارد عراق می‌شوند.
رشد صادرات کالاهای صنعتی و معدنی
پایگاه خبری راد: صادرات ایران در بخش پتروشیمی و مواد پایه نفتی، در برخی محصولات و بازارها در هفت ماهه سال جاری، رشد بین ۱۰ تا بالای ۱۰۰ درصد را نشان می‌دهد.
نداشتن وارانتی بلای جان لوازم‌برقی ایرانی/آمادگی بوش برای تولید آبگرمکن در ایران
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با تاکید بر بهبود کیفیت لوازم خانگی ایرانی در سال‌های گذشته اظهار کرد: اکنون آنچه مشکل اصلی برنده‌های داخلی به شمار می‌رود، نبود وارانتی یا ضمانت تعویض کالاست.
صفحه قبل | صفحه بعد