19:50 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاسم

مجوز پرواز به کیش و قشم و ادامه ممنوعیت ورود مسافران از انگلستان
نماد برتر - تا ۲۰ اسفند ماه پروازهای انگلستان ممنوع شده اما تصمیمی تا کنون برای محدودیت پروازهای کیش و قشم گرفته نشده است.
۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
احتمال عرضه سهام پرسپولیس در فرابورس تا چند روز آینده
نماد برتر- معاون سازمان خصوصی‌سازی، ضمن بررسی آخرین جزییات عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس، از احتمال عرضه سهام پرسپولیس در فرابورس تا چند روز آینده خبر داد.
نامزدهای جدی حضور در انتخابات ریاست جمهوری / احمدی نژاد فعلا نیست
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام معرفی نامزدهای جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از عدم تحرک احمدی نژاد برای حضور در این عرصه خبر داد .
تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.
انتظار سرمایه‌گذاران برای ثبات در قیمت دلار / محرک‌های بازار کدامند؟
نماد برتر- به گفته حسن قاسمی، اگر چشم‌انداز کوتاه مدتی از قیمت دلار برای بازارسرمایه مشخص شود و همچنین موضوع بودجه دولت تعیین و تکلیف شود، محرک‌های لازم برای حرکت بازار فراهم خواهد شد؛ زیرا ممکن است دولت برای تامین بودجه خود مجبور شود از بانک مرکزی استقراض کند، یا به فروش دارایی‌های خود مانند سهام بپردازد. بنابراین، برآوردی که از میزان بودجه دولت و روش تامین آن خواهیم داشت بر روی بازار سهام تاثیر میگذارد.
معاملات مشکوک سه سیمانی، توالی حضور قدیمی ترین شرکت + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز ریزش ۴۰ هزار و ۶۲۷ واحدی شاخص، تداوم حضور قدیمی ترین شرکت بورس، سه شرکت سیمانی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
یک شایعه؛ دلیل اصلی گرانی مجدد شکر/ دستگاه‌های نظارتی؛ خوابند!
نماد برتر- دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از گرانی دوباره شکر در بازار آزاد به دلیل شایعه افزایش نرخ دولتی خبر داد و خواستار نظارت مسئولان شد .
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان
نماد برتر- دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا با اعلام ۲۹ شهر نارنجی و قرمز از امکان تردد تهرانی ها در ۲۱۲ شهر زرد ایران و از امروز خبر داد .
چرا حال بورس خوب نمی شود؟
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری درحالی ادامه داشت که برخی صاحب نظران معتقد بودند در هفته جاری و با کاهش ریسکهای سیاسی، ورق بورس برمی گردد و این بازار دوباره حرکت خود را بر مدار صعود آغاز می کند؛ اتفاقی که رخ نداد و همچنان سایه برخی اتفاقات سیاسی و تصیمات اقتصادی بر سر بازار سرمایه سنگینی می کند.
احتمالی از پیامدهای افزایش اورانیوم غنی‌سازی شده توسط ایران
نماد برتر- نیویورک تایمز پیامدهای افزایش اورانیوم غنی‌شده توسط ایران را بررسی و احتمال داد این اقدام منجر به رفتار نظامی ترامپ شود .
ایران بزودی غنی‌سازی ۲۰ درصدی را شروع می کند / در انتظار فک پمپ آژانس
نماد برتر- رئیس سازمان انرژی اتمی از ارسال نامه ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای آغاز غنی سازی ۲۰درصد در آینده نزدیک و بعد از فک پمپ برخی موارد خبر داد .
سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۱۲ درصدی شرکت بورسی شد
نماد برتر- یکی از سهامداران حقیقی ایران مرینوس، آماده فروش بلوک ۱۲ درصدی سهام این شرکت بورسی و به قیمت پایه ۸۵۰۰ تومانی هر سهم شد .
کارایی اینستکس بعد از ۲ سال هنوز در اقتصاد ایران ثابت نشده
نماد برتر- نماینده دائم ایران در سازمان ملل بر لزوم اثبات کارایی اینستکس بعد از دو سال و از طرف اروپایی‌ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره‌مند شود.