07:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فین تک

اعطای تسهیلات هزار میلیاردی به صنایع الکترونیک
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در دیدار با رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، حمایت‌های صحا از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.
همکاری‌های اقتصادی و فناوری ایران و اروپا بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای شرکت در دومین همایش "همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا" و در راس هیأتی بلندپایه، عازم بروکسل شد.
ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها بزرگترین چالش بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: در حالی که هنوز روش ارزش‌گذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتاپ‌ها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتاپ‌ها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند و می‌گویند سرمایه گذار خارجی قسمتی از سهامشان را با چنین ارقامی خریده است. آن‌ها می خواهند با چنین ارزش‌هایی وارد بازار سرمایه شوند، اما عده‌ای معتقدند این ارزشگذاری‌ها نادرست است و آن‌ها سرمایه خارجی جذب نکرده‌اند.
چالش ستاره مربع‌ها چگونه حل می شود؟
پایگاه خبری راد: بخشنامه اخیر بانک مرکزی در مورد اعمال محدودیت برای سیستم‌های پرداخت مبتنی بر کدهای USSD یا همان ستاره مربع‌ها باعث شد که این سیستم پرداخت بیش از گذشته زیر ذره بین کارشناسان برود و راهکارهایی برای حفظ امنیت این کدها مورد بررسی قرار گیرد.
فعالیت فین تک‌ها، قانونی یا غیرقانونی؟
یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیک با تاکید بر اینکه نبود قانون بزرگترین ضعف در حوزه فین تک هاست، گفت: هنوز مشخص نیست نهاد ناظر بر فین تک ها کدام دستگاه است.
نظام بانکی منتظر تخریب دیجیتال باشد
پایگاه خبری راد: معاون شرکت خدمات انفورماتیک گفت: امروزه نه تنها در حوزه بانکداری بلکه در تمام بخش های کاری، با پدیده ای رو به رو هستیم به نام تخریب دیجیتال یا digital disruption. به این معنی که عمده کسب و کارها با دیجیتال شدن کاملا عوض می شوند.
صفحه قبل | صفحه بعد