12:23 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فریز

افزایش تولید محصولات چند صنعت بورسی با رشد ۵۳ تا ۸ درصدی
نماد برتر- آمار تولید محصولات چند صنعت بورسی و شامل خودرو ، فولاد ، سیمان، پتروشیمی و... طی نیمه اول سال جاری اعلام شد که با رشد ۵۳ تا ۸ درصدی همراه بود.
آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در شهریور  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون را در شهریور ۹۹ اعلام کرد.
کاهش زمان صدور کدهای سبدگردانی/سامانه جدید صدور کدهای PRX راه اندازی شد
نماد برتر-مشاور فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، از راه اندازی سامانه جدید صدور کدهای PRX خبر داد که فعالیت سبدگردانی در بازار سرمایه را توسعه می دهد.
افزایش ۳۴ درصدی هزینه خانوار/ ردپای گرانی تخم مرغ و خودرو
نماد برتر- در حالی هزینه خانوارهای ایرانی در شهریور ماه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته به طور متوسط بیش از ۳۴ درصد افزایش داشته که در این بین رشد قیمت‌ها در گروه لبنیات و حمل و نقل قابل توجه است؛ جایی که رشد قیمت تخم مرغ و ادامه روند گرانی خودرو خودنمایی می‌کند.
تورم شهریورماه اعلام شد
نماد برتر- نرخ تورم سالانه شهریور ماه با افزایش دو درصدی به ۲۶ درصد رسید.
تولید داخلی تلویزیون در سال 99
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۲۸ کالای منتخب صنعتی تولید ۱۶ کالا بین ۳ تا حدود ۱۹۰ درصد افزایش داشته و انواع تلویزیون و ماشین لباسشویی در رتبه دوم و سوم بیشترین افزایش تولید قرار دارند.
چرا کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی جواب نداد؟
نماد برتر- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت سبد لوازم خانگی در طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر را ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار توان عنوان کرد و درباره طرح توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی که در سال‌های اخیر مطرح بود، گفت: شرایطی برای تخصیص کارت اعتباری خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود که بسیاری از شهروندان قادر به استفاده از آن نبودند، اما ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت در شرایط کنونی و افزایش قیمت‌ها، دو سر برد خواهد بود، چراکه هم مردم از آن استفاده می‌کنند و هم چرخ کارخانه ها می چرخد.
جهش تولید صنعت بورسی با رشد ۱۲، ۶۱ و ۷۰ درصدی سه محصول
نماد برتر- مدیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی از جهش تولید ۱۲، ۶۱ و ۷۰ درصدی سه محصول شرکت های این صنعت بورسی طی چهار ماه اول سال خبر داد.
چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پاسخ به اینکه چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نمی‌شود، گفت: برخی آمارها نشان می‌دهد میزان تولید با میزان نصب در منازل تطابق ندارد. وقتی میزان نصب کمتر است یعنی یا کالا در انبارها مانده یا افرادی لوازم خانگی را خریدند و در گوشه منازل احتکار کرده‌اند.
از تحریمی که به داد تولید ملی رسید تا تبعیض در اخذ مالیات!
نماد برتر- طغیان کروناویروس، در کنار بحران اقتصادی سال‌های اخیر منجر به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای قطع زنجیره این اپیدمی شامل قرنطینه خانگی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی صنوف، مدارس، دانشگاه‌ها و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و ... شد.
رشد ۷۰ درصدی تولید ماشین لباسشویی
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۲۶ کالای منتخب صنعتی تولید ۱۶ کالا بین ۱.۴ تا ۱۵۹ درصد افزایش داشته و ماشین لباسشویی و انواع تلویزیون در رتبه دوم و سوم بیشترین افزایش تولید قرار دارند.
فاز اول کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد
نماد برتر- فاز اول خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی کارخانه لوازم خانگی مادیران بطور رسمی توسط رئیس جمهور افتتاح شد .
لزوم حفظ محله «جماران»
نماد برتر- رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران در واکنش به تلاش شورایعالی شهرسازی برای رفع محدودیت های ارتفاع در محله جماران، گفت: جماران به شکلی که هست، باید برای آیندگان حفظ شود.
نفت آمریکا به پایین ۴۰ دلار سقوط کرد
نماد برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر دورنمای ضعیف تقاضا برای سوخت، سقوط بازار سهام و رشد ارزش دلار آمریکا سقوط کرد و کاهش هفتگی را به ثمر رساند.
شناسه کالا چگونه جلوی سودجویی‌ها را می‌گیرد؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه طرح شناسه کالا جلوی بسیاری از سودجویی‌ها را می‌گیرد، گفت: با اجرای طرح شناسه کالا همه باید کالا را با شناسه دریافت کنند و مشخص باشد کالا را به چه کسانی عرضه کردند، اما تا پیش از اجرای این طرح این موارد مشخص نبود.