20:49 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

غول پیکر

عرضه پوشش بیمه ایرانی برای محموله‌های نفت هند
پایگاه خبری راد: ایران پس از اینکه برخی از بیمه‌گران هندی به دلیل تهدید تحریم‌های آمریکا فراهم کردن خدماتشان را متوقف کردند، بیمه محموله‌های نفتی را برای مشتریانش در هند عرضه کرد.
رشد 6.3 درصدی همزمان با کاهش کالاهای نفتی
پایگاه خبری راد: سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت جابجایی کالا در بنادر ایران را اعلام کرده که بر اساس آن عملکرد مجموعه اقتصادی دریاهای کشور پیشرفت 6.3 درصدی داشته است.
در کدامین سوم خرداد مشکلات خرمشهر حل خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم خرمشهر در مجلس بیان کرد: در کدامین سوم خرداد مشکلات پیش پا افتاده خرمشهر حل خواهد شد؟ آیا مشکلات خرمشهر آنقدر بزرگ و وسیع است که دولت از حل آن عاجل است؟
برترین موتورهای دنیا بر اساس تعداد سیلندر
پایگاه خبری راد: همه موتورها برابر نیستند و علاوه بر حجم‌های مختلف، شرکت‌های سازنده با تولید سیلندرهای بیشتر و یا کم کردن سیلندرهای پیشرانه، به گزینه دلخواه خود برای تولید نیروی کافی می‌رسد.
سلام به امپراطور کره ای ایران
پایگاه خبری راد: ابتدا تصمیم داشتیم که رکستون جی4 را با سورنتو، ایکس تریل، سانتافه و یا کولئوس که تقریبا در یک رنج قیمت هستند مقایسه کنیم اما کلاس این خودروها با هم در یک کفه ترازو قرار نگرفت.
برند جدید چری با نام "Jetour" راه اندازی می‌شود
پایگاه خبری راد: چری برای تقویت حضور خود در بازار و همچنین گسترش خانواده خود، یک برند شاسی بلند کاملا جدید تحت عنوان Jetour X70 راه اندازی کرده که قرار است در تاریخ 22 ژانویه سال جاری میلادی، به طور رسمی همراه با اطلاعات فنی بیشتر معرفی شود
هواپیمای A380 ایرباس دست به دامان امارات شد
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرده است در صورتی که هواپیمایی امارات، تنها خریدار مدل آ-۳۸۰ ایرباس، این محصول را سفارش ندهد تولید آن را متوقف خواهد کرد.
جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون دلار با تولید ترانسفورماتور
پایگاه خبری راد: عضو سندیکا صنعت برق با بیان اینکه تا پیش از این ترانسفورماتورهای ویژه نیروگاه‌های بادی از خارج وارد می‌شد و حالا ایران جزو کشورهای صادر کننده این ترانس‌ها قرار گرفته است، گفت: وزارت نیرو برای ۲۰ نیروگاه تولید برق کشور درخواست ۲۰ ترانسفورماتور ۳ فاز داده است که موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون دلار از کشور خواهد شد.
پای غول چینی به پروژه‌های نفتی آمریکا باز می‌شود
پایگاه خبری راد: غول نفتی دولتی چین سرگرم ارزیابی دو پروژه در آمریکا است که ممکن است صادرات نفت منطقه گلف کاست را افزایش داده و تاسیسات ذخیره سازی در کارائیب را گسترش دهد.
ساخت هواپیمای برقی تا سال 2022
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی بوئینگ و جت بلو قصد دارند با یک استارتاپ در زمینه ساخت یک هواپیمای کوچک که به دو موتور الکتریکی مجهز است، همکاری کنند.
معادلات غول‌های انرژی در بازار LNG
پایگاه خبری راد: هشت هفته طول کشید تا بزرگترین کشتی تولید گاز شناور جهان با قایق‌های بکسل از یک کشتی‌سازی کره جنوبی به منطقه‌ای در ۵۰۰ کیلومتری ساحل شمال غربی استرالیا کشیده شود.
صفحه قبل | صفحه بعد