07:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عیدی

توضیح سهم بورسی درباره روند رسیدگی به اختلافات با پتروشیمی مهر
نماد برتر- پتروشیمی حاضر در بورس جم درخصوص روند رسیدگی به اختلافات فی مابین با پتروشیمی مهر توضیح داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
زمان مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده دو شرکت و نماد تبعیدی
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده دو شرکت بورسی و نماد تبعیدی به بازار پایه اعلام شد.
عیدی کارکنان در سال آینده چقدر است؟
نماد برتر- دولت برای عیدی کارکنان در سال آینده رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش‌بینی کرده است.
آمار پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی از تولید روزانه چند محصول
نماد برتر- مدیر پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی از تولید روزانه ۱۲۳۰ تن ال.پی.چی ، ۷۱۰ و ۵۲۰ تن پروپان و بوتان خبر داد.
عدم امکان افزایش سرمایه شرکت بورسی از تجدید ارزیابی جعلی است
نماد برتر- شرکت سیمانی از جعلی بودن عدم امکان افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی و بررسی آن توسط هیات مدیره خبر داد و در جریان معاملات امروز با افت قیمت سهام و صف فروش روبرو شد.
چرا آمار شکایات کارگری کم شده است؟
نماد برتر- باوجود آنکه در سالهای گذشته بخشی از کارگران به دلیل عدم پرداخت حقوق قانونی خود از جمله حق بیمه، حق سنوات و حقوق معوقه به هیأت‌های حل اختلاف شکایت می‌کردند، آمارها نشان می دهد که تشکیل پرونده های شکایات کارگری کاهش یافته و ثبت دادخواستها روند نزولی را طی کرده است.
زمان افزایش سرمایه ۴۹ درصدی " شپنا" + مجمع "شیران" برای انتخاب اعضا
نماد برتر- پالایشگاه اصفهان برای افزایش سرمایه ۴۹ درصدی و سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران برای انتخاب اعضای هیات‌ مدیره به مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده می روند.
توضیح "حسیر" درباره مراحل دریافت وام ۲۵ میلیاردی برای تعهدات معوق
نماد برتر- شرکت فرابورسی از طی مراحل دریافت وام ۲۵ میلیارد تومانی از بانک ملت جهت پرداخت ها و تعهدات معوق، تامین نیازهای جاری و بهسازی واگن‌ها خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
تاسیس شهرک فرودگاهی چابهار یک ضرورت انکار ناپذیر است
نماد برتر- نماینده چابهار در مجلس در مورد ضرورت و نقش شهر فرودگاهی چابهار گفت: فرودگاه فعلی به خاطر ماهیت نظامی، نمی‌تواند پاسخگوی حجم بالای مسافر و کلا باشد. برای افزایش خدمات، تسهیلات گمرکی و ارزش افزوده برای صادرات نیازمند تأسیس شهرک فرودگاهی هستیم.
ظرفیت‌های کشت فراسرزمینی در کمیسیون کشاورزی بررسی شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی ظرفیت‌های کشت فراسرزمینی با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و امور خارجه خبر داد.
توقیف «جهان صنعت» به روایت مدیرمسوول روزنامه
نماد برتر- مدیرمسوول روزنامه‌ «جهان صنعت» در گفت وگویی علت توقیف این نشریه را تشریح کرد.
هیات رییسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری تعیین شدند
نماد برتر- اعضای هیات رئیسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.
تهدید هند برای بستن مسیر واردات نفت چین
نماد برتر- تهدید مسدود شدن مسیرهای حمل نفت برای بازار نفت جدید نیست اما تاکنون این تهدید از سوی یکی از مصرف کنندگان بزرگ جهان یعنی هند برای بستن مسیر واردات چین که یک مصرف کننده بزرگ دیگر است، صورت نگرفته بود.
تازه ورودهای بورسی چگونه مدیریت می‌شوند؟
کارشناسان اقتصادی و کارشناسان بازار سرمایه، عقاید مختلفی درمورد نقش صندوق‌های ETF در کنترل رفتار هیجانی جدیدالورودهای بازار سرمایه دارند. عده‌ای بر این باورند که این صندوق‌ها باعث تعلق خاطر سرمایه‌گذاران نمی‌شوند و به رفتار هیجانی آن ها دامن می زند، اما در مقابل کارشناسانی هستند که اعتقاد دارند صندوق‌های ETF با حذف برخی پیچیدگی‌ها و ساده‌سازی فرایند سرمایه‌گذاری در بورس می‌توانند در وضع ملتهب کنونی بازار سرمایه، با جذب سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای به ثبات بازار کمک کنند.
کاهش ساعت طرح ترافیک در شورای ترافیک تهران مطرح می‌شود
نماد برتر - مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران از بررسی پیشنهاد کاهش ساعت طرح ترافیک در شورای ترافیک تهران خبر داد.