22:54 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

علی بابا

بزرگ ترین شرکت‌های چینی کدامند؟
پایگاه خبری راد: در سال های اخیر شرکت‌های چینی به طرز آشکاری وارد عرصه جهانی شده‌اند.
واکنش مثبت بورس‌های آسیایی به انتخابات اروپا
پایگاه خبری راد: در روزی که بورس‌های آمریکا و اروپا تعطیل بودند، بورس‌های آسیایی مسیر صعودی را از سر گرفتند.
باارزش‌ترین برندهای جهان
پایگاه خبری راد: اپل موفق شد با ارزش‌ترین برند جهان در سال 2019 لقب بگیرد.
چینی‌ها گوی رقابت را از اسپیکرهای هوشمند آمریکایی ربودند
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که برندهای چینی بیشترین عرضه اسپیکرهای هوشمند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده اند.
کاهش محسوس شمار میلیاردرها در آسیا
پایگاه خبری راد: شمار ثروتمندان آسیایی در مقایسه با سال قبل نسبت به همتایان آن‌ها در اروپا و آمریکا کاهش محسوسی یافته است.
نخستین محصول تراریخته که وارد بازار شد، چه بود؟
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در زمینه محصولات تراریخته باید به جای ادعا به واقعیت توجه شود و اطلاعات درست در اختیار مردم قرار بگیرد.
پیشنهادات کارآفرینان برتر جهان به کارفرمایان در اجلاس داووس
پایگاه خبری راد: اجلاس داووس با حضور هزاران نفر از بازرگانان، سیاستمداران و نوابغ اقتصادی جهان در سوئیس در حال برگزاری است.
خرید اینترنتی و آنلاین  جمعه سیاه ، با ۲۳ درصد افزایش از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
پایگاه خبری راد: حراج جمعه سیاه سال جاری در ایالات متحده آمریکا نشان داد که مشتریان به خرید آنلاین و اینترنتی از وب‌سایت فروشگاه‌های تخفیف‌دار نسبت به خرید حضوری علاقه و تمایل بیش‌تری نشان داده‌اند.
استارت آپی برای عمده فروشی!
پایگاه خبری راد: تجارت الکترونیک به شیوه بین بنگاهی یا همان B2B، فرایندی است که در طی آن شرکت‌ها،سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از طریق ابزارهایی که اینترنت در اختیار آنها می‌گذارد، به خرید و فروش محصولات و خدمات مورد نیاز خود بصورت عمده می‌پردازند.
عدم تحقق وعده‌های علی‌بابا بعلت جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: شرکت علی‌بابا که پیشتر وعده اشتغالزایی و توسعه فعالیت در ایالات متحده را داده بود، حالا اعلام کرده است که تحت‌تاثیر شرایط جدید و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، دیگر وعده‌های قبلی قابل اجرا نخواهند بود.
علی‌بابا پردازنده‌های هوشمند تولید می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت چینی علی‌بابا قصد دارد نخستین تراشه پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تا سال آینده میلادی به بازار روانه کند تا به توسعه خدمات ابری و اینترنت اشیاء بپردازد.
جنگ تجاری آمریکا و چین ۲۰ سال طول می‌کشد
پایگاه خبری راد: جک ما – موسس شرکت چینی علی‌بابا – به تازگی برآورد کرده است که جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین می‌تواند تا ۲۰ سال ادامه پیدا کند.
موسس "علی‌بابا" کناره‌گیری می‌کند
پایگاه خبری راد: برخی گزارش‌ها حاکی است که مدیر ارشد شرکت چینی علی‌بابا، از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در تجارت الکترونیکی در جهان، قصد دارد از سِمت خود کناره‌گیری کند.
یک هندی جایگزین بنیان‌گذار علی‌بابا در صدر ثروتمندان آسیا شد
پایگاه خبری راد: موکاش آمبانی- بنیان‌گذار گروه "رلیانس" با ۴۴.۳ میلیارد دلار ثروت، جای جک ما چینی را به عنوان ثروتمندترین فرد آسیا گرفت.
اعطای تسهیلات هزار میلیاردی به صنایع الکترونیک
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در دیدار با رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، حمایت‌های صحا از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.