08:57 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه مس

طرح جهش تولید و تامین مسکن عرضه و تقاضا را متعادل می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با تکلیف دولت به ساخت مسکن عرضه در بازار افزایش یافته و تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار خواهد شد.
مرغ‌هایی که ارزن در خواب می‌بینند
نماد برتر- مرغ، این گوشتی که همواره در نبود گوشت قرمز زینت بخش سفره‌ها بود، اکنون در بازار گرانی به سر می‌برد و گویا این خوراکی نیز در حال پرکشیدن از سفره‌هایمان است، وقتی دنبال این گرانی را می‌گیریم به کمبود نهاده‌ها می‌رسیم.
گرانی مس در بازار جهانی رکورد زد
نماد برتر- قیمت مس تحت تاثیر تقاضای بالای چین و امیدواری به توسعه انرژیهای تجدیدپذیر، برای نخستین بار ازسال ۲۰۱۸ به ۷۰۰۰ دلار در هر تن صعود کرد.
شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن ۲۱
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.
اختصاص مالیات خانه‌های خالی به احداث مسکن برای اقشار پایین
نماد برتر- استفاده از منابع مالیات بر خانه‌های خالی به منظور احداث مسکن برای اقشار پایین که در کشورهای توسعه یافته انجام می شود توسط نمایندگان مجلس در حال بررسی است.
عرضه سهام دولت در شرکت های پتروپالایشی، بانکی و ... در بورس ادامه دارد
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: عرضه سهام دولت در شرکت های پترو پالایشی، بانکی و ... از مصادیق عینی رونق، فسادزادیی از اقتصاد و ایجاد فرصت برای آحاد مردم است که از روش ‏های مختلف محقق شده و ادامه دارد.
اختلاف ۵۰ درصدی قیمت گوشت از تولید تا مصرف
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه دامداران با اشاره به اینکه دلالان و واسطه گران بازار گوشت را در دست گرفته اند، گفت: گوشت با اختلاف قیمت ۵۰ تا ۶۰ درصدی از تولیدکننده به دست مصرف کننده می رسد. در حقیقت حلقه های واسط مازادی در این بین وجود دارند که هرکدام بازار را تغییر می دهند.
عرضه دو محصول زیرمجموعه "فارس" در دو بورس + برآورد درآمد ورود به صادرات
نماد برتر- مدیرعامل فجر انرژی خلیج‌فارس از عرضه دو محصول برای نخستین بار در بورس انرژی و کالا، مقدمات ورود به بازار صادراتی و پیش‌بینی ۲ میلیون دلاری درآمد در سال از فروش در بازارهای جدید خبر داد.
از مالیات بر عایدی املاک چه خبر؟
نماد برتر- با وجود آنکه حدود ۷۷ درصد خرید و فروش ها در بازارمسکن ایران را معاملات سوداگرانه تشکیل می دهد، هنوز طرح مالیات بر عایدی سرمایه اندر خم یک کوچه قرار دارد و از کمیسیون اقتصادی مجلس فراتر نرفته است.
عرضه مسکن در بورس، یک قدم تا اجرا
نماد برتر- عرضه پروژه های مسکونی در بورس کالا که با عنوان صندوق‌های زمین و ساختمان یا فروش متری مسکن شناخته می شود با اصلاح آیین نامه ماده ۱۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به اجرای نهایی نزدیک می‌شود.
برنامه‌هایی برای برخورد با گران فروشی داریم
نماد برتر- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اعلام کرد که راهکارهای مناسبی برای کاهش و جلوگیری از گران فروشی در نظر داریم تا هیچ حقی اجحاف نشود.
آماری از کسادی بازار خانه های بزرگ متراژ
نماد برتر- متوسط متراژ واحدهای عرضه شده از طریق یک سامانه ملکی به بازار مسکن شهر تهران در شهریور ماه ۱۰۹ متر بوده و این در حالی است که میانگین متراژ معاملات قطعی ۸۹ متر است.
نقش دولت در بازارسرمایه پررنگ می شود / توجه جدی به بورس در بودجه ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون سازمان برنامه و بودجه با اعلام نبود کسری بودجه دولت طی نیمه اول سال گفت : نقش دولت در بازار سرمایه پررنگ و در بودجه سال آینده نیز توجه جدی به بورس خواهد شد.
نظر مدیرعامل شرکت بورسی درباره دو چالش بزرگ و آثارعرضه مسکن در بورس کالا
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی با اشاره به دو چالش بزرگ مسکن ، آثار مثبت عرضه مسکن در بورس کالا را مواردی چون کاهش سوداگری و جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت ها معرفی کرد.
اولین گروه از خانه های خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند
نماد برتر- بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، ۱۰۹ هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.