03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ظفر

زمان مجمع ۲۲ شرکت ، یک بانک و "آپ" + افزایش سرمایه ۶۸۷ درصدی
نماد برتر- ۲۲ شرکت بورسی و فرابورسی ، یک بانک به همراه شرکت آسان پرداخت ، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
زنجیره تامین فولاد با چه چالش‌هایی روبه رو هستند
نماد برتر- درحالی که زنجیره تامین فولاد با چالش های عمده ای روبه روست که به نظر برای سه نماد فولادی حاضر در بازار سهام میتواند سناریوی جدیدی طراحی کرد.
۴۰ درصد صادرات کشور از طریق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام می شود
نماد برتر- مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، یازدهم شهریور در سفر به کیش از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و زیر بنایی کیش بازدید به عمل آورده و دو طرح مرکزی ویژه برای بیماران کرونایی و همچنین پارلمان زنان کیش را افتتاح کرد.
محدودیتی برای سرمایه‌گذاری هیچ کشوری در جزایر کشورمان  نداریم
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه محدودیتی برای سرمایه‌گذاری هیچ کشوری در جزایر کشورمان نداریم، گفت: قرارداد مشترک ایران و چین یک اتفاق بزرگ برای اقتصاد کشور است.
سازمان محیط زیست نظارت­‌ کافی بر فعالیت­‌های اقتصادی در دریا نداشته است
نماد برتر- معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم انعقاد تفاهمنامه با منطقه آزاد کیش گفت: طی سال‌های گذشته سازمان حفاظت محیط زیست نظارت­‌ کافی به فعالیت­‌های اقتصادی در دریا و سواحل نداشته و آسیب‌های جبران ناپذیری را به این پهنه‌ها وارد کرده است.
آذری جهرمی: علت عدم موفقیت «ظفر» ۱۲ ثانیه لعنتی بود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در ۱۲ ثانیه آخر که سوخت یا توان موتور ماهواره باید افزایش پیدا می‌کرد تا به سرعت مورد نظر دست پیدا کند، این اتفاق نیفتاد و علت این هم می‌تواند به کیفیت سوخت و وزن مرحله دوم ماهواره ارتباط داشته باشد و هم می‌تواند به توان موتور مرتبط باشد.
نان چند نرخی شد!
پایگاه خبری راد: نه تنها عرضه نان سفارشی به اجبار از سوی برخی واحدهای نانوایی صورت می‌گیرد، بلکه در مناطق مختلف شهر برخی نانوایی‌ها به‌ویژه در رسته سنگک، قیمت‌های متفاوتی برای این محصول اعلام می‌کنند.
رفع ممنوعیت واردات خودرو به کیش
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع ممنوعیت واردات بدون تعرفه خودرو در این منطقه، از انجام مذاکراتی برای توسعه گردشگری سلامت و افزایش اختیارات بانک‌های بین‌المللی خبر داد.
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
پایگاه خبری راد: جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.
تشدید بازرسی‌ها در ایام منتهی به سال نو
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از افزایش گشت‌های بازرسی از ابتدای ماه جاری خبر داد و گفت که در یکی از بازرسی‌های اخیر این سازمان ۹۰۰۰ سیلندر غیر استاندارد کشف شده است.
پایش سطح زیر کشت سیب‌زمینی با فناوری فضایی بومی/تعریف پروژه‌های فضایی جدید برای ۲ دانشگاه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری این وزارتخانه با سایر دستگاه‌ها برای پایش منابع آب و سطح زیر کشت محصولات، گفت: از روز گذشته پایش سطح زیر کشت سیب‌زمینی را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این سامانه را در سراسر کشور توسعه دهیم.
تحویل‌گیری ۳ ماهواره بومی طی سال آینده
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحویل ماهواره مخابراتی "ناهید ۱" به وزارت دفاع برای قرار گرفتن در مدار در خردادماه خبر داد و گفت: علاوه بر آن در شهریورماه سال آینده ماهواره "ظفر" و در بهمن‌ماه سال آینده نیز ماهواره "پارس ۲" که یک ماهواره سنجشی است، تحویل گرفته می‌شود.
انجام فرآیند سازگاری ماهواره "ناهید۱" با پرتابگر/انتظار برای ۴ پرتاب دیگر
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فضایی ایران از ثبت ۲۹ نقطه مداری خبر داد و گفت: برای حفظ این نقاط مداری باید ماهواره بومی خود را پرتاب کنیم که در این راستا ساخت و پرتاب ماهواره را در دستور کار داریم و ماهواره "ناهید ۱" کامل شده و فرآیند سازگاری با پرتابگر آن پیگیری می‌شود.
ساخت دومین ماهواره امیرکبیر با دقت ۴۰ برابر بیشتر
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طراحی و ساخت دومین ماهواره دانشگاه امیرکبیر با دقت ۴۰ برابر بیشتر نسبت به ماهواره پیام خبر داد و گفت: علاوه بر آن ماهواره "ظفر" دانشگاه علم و صنعت تا شهریورماه و ماهواره "ناهید ۲" تا خردادماه سال آینده تحویل داده خواهد شد.
چالش های پیش روی صنعت نساجی در سال آینده
پایگاه خبری راد: اصفهان از حدود یکصد سال قبل به عنوان یکی از قطب‌های نساجی کشور شناخته شد. احداث کارخانجات بزرگ و پررونق نساجی همچون «وطن»، «ریسباف»، «شهرضا»، «زاینده‌رود»، «پشم‌باف»، «صنایع پشم»، «رحیم‌زاده» و «نختاب» به این شهر لقب «منچستر شرق» را داد و نقش موثری در درآمدزایی مردم اصفهان داشت.