15:41 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیائومی

اپل اوج گرفت؛ فروش گوشی ریزش کرد
پایگاه خبری راد: میزان فروش سه ماهه سوم ۲۰۱۹ گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا نسبت به مدت مشابه سال گذشته روندی نزولی را تجربه کرده است.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
بهترین گوشی‌های هوشمند در ژوئن ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی را که در ژوئن ۲۰۱۹ میلادی قابل دسترس کاربران بوده‌اند، را منتشر کرده‌اند.
خبری از پرچمدارها نیست!
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A۵۰ سامسونگ در صدر فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل موبایل‌های فروخته شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی در اروپا قرار گرفته است.
در نبرد بین اسپیکرهای هوشمند، کدام برنده می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکرهای هوشمند آمازون همچنان پرفروش‌تر از دستگاه‌های مشابه ارائه شده توسط گوگل و اپل هستند.
مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!
پایگاه خبری راد: اسپیکرهای هوشمند که توانسته‌اند در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گجت‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، در سال‌های آتی تبدیل به یکی از موفق‌ترین گجت‌های تولید و عرضه شده در جهان خواهند شد که سهم بزرگ و قابل ملاحظه‌ای را از بازار کشورهای مختلف به خود اختصاص خواهد داد.
پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: سه شرکت اپل، سامسونگ و ایمو موفق شده‌اند در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی عنوان پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند را به خود اختصاص دهند.
کاربران کدام کشورها بیشتر اسپیکر هوشمند می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: کاربران در برخی کشورها در مقایسه با سایر مناطق جهان، برای خریداری و استفاده از اسپیکرهای هوشمند استقبال بسیار بیشتری از خود نشان داده‌اند.
نام گوشی‌های ۵G تغییر می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نام‌گذاری گوشی‌های مجهز به ۵G خود را تغییر دهد.
گوشی شما اندروید ۹ را دریافت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید ۹ برای برخی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده خود اقدام کرده‌اند.
۲۰ گوشی هوشمند پرفروش در نیمه نخست ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: جدیدترین فهرست منتشر شده از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در نیمه نخست سال جاری میلادی نشان می‌دهد که سامسونگ و شیائومی موفق شده اند بالاترین جایگاه را از این رده بندی به خود اختصاص دهند.
سلطه بر بازارهای جهانی؛ رویای بزرگ شیائومی
پایگاه خبری راد: شیائومی سعی دارد با افزایش فروش یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود بازارهای جهانی را به تصاحب خود دربیاورد.
اپل نبض بازار گجت‌های پوشیدنی را در دست گرفت
پایگاه خبری راد: بیشترین فروش و عرضه گجت های هوشمند پوشیدنی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به اپل اختصاص داشته است.
خط تولید گوشی‌های هواوی متوقف شد
پایگاه خبری راد: خبرها حاکیست که هواوی تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و مواجهه با تحریم‌های تجاری آمریکا خط تولید گوشی‌های هوشمند این برند را متوقف کرده است.
چینی‌ها گوی رقابت را از اسپیکرهای هوشمند آمریکایی ربودند
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که برندهای چینی بیشترین عرضه اسپیکرهای هوشمند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده اند.