16:52 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
کاهش ۲۳.۵ درصدی ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته
نماد برتر- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور از کاهش ۲۳/۵ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.
احداث پست‌های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به اجرای مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق استان تهران در شهرستان‌های غرب استان تهران با حضور ۴۸۰ نفر در قالب ۱۲۶ اکیپ عملیاتی در راستای افزایش تاب‌آوری و اصلاح شبکه‌های فرسوده، گفت: احداث پست‌های ۶۳ کیلوولت در شهریار، قدس و ملارد به منظور افزایش ظرفیت و بهره‌وری بیشتر در دستور کار است.
افزایش سرمایه ۲۴۳۶، ۱۳۲۷ و ۱۰۰ درصدی سه شرکت تصویب شد
نماد برتر- مجمع فوق العاده سه شرکت بورسی و فرابورسی برگزار و طی آن، افزایش سرمایه ۲۴۳۶، ۱۳۲۷ و ۱۰۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته به تصویب رسید.
۸ شرط جدید برای سه نوع معامله سهام شرکت های دولتی
نماد برتر- ۵۴ نماینده مجلس با تهیه طرحی برای ساماندهی فرایند فروش شرکت های دولتی ، ۸ شرط را برای سه نوع معامله عمده، بلوکی و مدیریتی سهام تعیین کردند.
فهرست نفرات برتر ۵ گروه کنکور ۹۹ منتشر شد
نماد برتر- فهرست نفرات برتر ۵ گروه علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان مربوط به کنکور ۹۹ توسط سازمان سنجش منتشر شد.
سرگردانی مشتریان رامک‌خودرو پشت درهای دادگاه و گمرک
نماد برتر- طبق ادعای مشتریان رامک‌خودرو، پس از چندین سال انتظار، حال که وقت اجرای حکم دادگاه حقوقی است، مشکل جدیدی ایجاد شده است. پس از قطعیت حکم، دستور رفع توقیف خودروها و تحویل آن‌ها به مشتریان صادر شده بود، اما گمرک جمهوری اسلامی با اعلام اینکه طبق دستور معاون دادستان امکان تحویل خودرو به مشتریان وجود ندارد، قرار است که خودروها را تحت نظارت پلیس از گمرک خارج تا پرداخت وجه مابه‌التفاوت توسط مشتریان تحویل شود.
بازارهای جهانی چگونه هفته کاری را به پایان رساندند
نماد برتر- درحالی که بورس بازان منتظر تداوم روند صعودی هفته گذشته هستند که معلوم نیست با توجه به مولفه‌های تاثیرگذار در بازار، ممکن است امروز و فردا حجم عرضه ها بیشتر شود.
یک شرکت برای تسویه بدهی شخص حقیقی اقدام به فروش دارایی کرد
نماد برتر- سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل برای تسویه بدهی به شخص حقیقی اقدام به فروش ۲۳۰ متر مربع از واحد خدماتی پروژه شهریار کرد و با توقف دو روز کاری نماد روبرو شد.
امکان معامله بدون محدودیت سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، بعد از یک سال
نماد برتر- شهریار علیمحمدی: « شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت (سهام شرکتهای سرمایه‌پذیر) پس از قابلیت معامله طی مدت زمان یکسال مطابق برنامه مصوب شورای عالی بورس قابل انجام خواهد بود و پس از آن بدون محدودیت خواهد بود.»
دستگیری عاملان فروش آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار
نماد برتر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه شش تن از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.
سهم ۷۷ درصدی گروه صنعت، کشاورزی و صنایع غذایی در کالاهای هدف صادراتی
نماد برتر- معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت استان تهران گفت: بیش از ۷۷ درصد از کالاهای هدف صادراتی استان تهران در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۹ مربوط به گروه صنعت، کشاورزی و صنایع غذایی بوده است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: بعید است مهلت مصوبه ترخیص خودروها تمدید شود
نماد برتر- با نزدیک شدن به اتمام مهلت چهارم مصوبه ترخیص خودروها از گمرک، به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، با توجه به مشکلاتی که از سوی مسئولان دولتی برای ترخیص خودروها ایجاد شد، چنانچه طی مهلت باقی‌مانده خودروها ترخیص نشوند، احتمال تمدید مجدد مصوبه بعید است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید در همین چند روز باقی‌مانده تعیین تکلیف شود.
مواد اولیه ماسک چگونه سر از بازار آزاد درآورد؟
نماد برتر- نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه به نظر می رسد بخشی از مواد اولیه عرضه شده از سوی وزارت صمت از کانال‌هایی وارد بازار می شود که وزارت صمت باید بتواند، قیمت فروش در واحدهایی که به آنها مواد اولیه ارائه می‌کند را کنترل کند.
بزرگترین واحد تولید کنسانتره در ارومیه افتتاح شد
نماد برتر- با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر صمت و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی واحد تولید کنسانتره ایرانیان در شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه افتتاح شد.