22:47 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت مادر

موافقت مشروط بورس با تغییر پذیرش قدیمی ترین سرمایه گذاری به هلدینگ
نماد برتر- قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس از موافقت مشروط بورس تهران با تغییر نوع پذیرش به هلدینگ چند رشته ای خبر داد.
۹ فرد ، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی دیگر و یک کشتی تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا ۹ فرد از جمله وزیر اطلاعات ایران و رییس بنیاد، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی و یک کشتی را در فهرست تحریمی موسوم به SDN قرار داد.
نوسان در اروپا، محدودیت های رفت و آمد اعمال شد
نماد برتر- بازارهای اروپایی در ساعات معاملاتی امروز با روند کاهشی همراه شدند در حالی که اعمال محدودیت های رفت و آمد در اروپا تمام خوش بینی ها را نسبت به کشف واکس کرونا همپوشانی کرد.
نیروگاه‌های حرارتی برای گذر از خاموشی چه خواهند کرد؟
نماد برتر- در روزهای آغازین سال ۱۳۹۰ ظرفیت نامی نیروگاه‌های حرارتی حدود ۵۴ هزار مگاوات بود که این رقم در حال حاضر با افزایش ۲۵ درصدی از مرز ۶۸ هزار مگاوات عبور کرده است. همچنین در اوایل دهه ۹۰ حداکثر نیاز مصرف حدود ۴۲ هزار مگاوات بود که این رقم تابستان امسال به بیش از ۵۸ هزار مگاوات افزایش پیدا کرد.
انتخاب مردان بایدن از میان چهره‌های فناوری
نماد برتر- جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای کمک به انتقال قدرت و رفتن به کاخ سفید به شرکتهای بزرگ فناوری اتکا کرده است.
پیام‌های محو شونده به واتس‌اپ می‌آید
نماد برتر- پیام رسان واتس‌اپ در حال آماده سازی قابلیت حذف خودکار پیامها تحت عنوان پیام‌های محو شونده است.
ارسال روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ
نماد برتر- پیام رسان واتس‌اپ در حال حاضر شاهد رد و بدل شدن روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام است.
اعلام فراخوان برای انتخاب یک مدیرعامل
نماد برتر- شرکت برق حرارتی در راستای راهبرد شایسته‌گزینی در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی، از داوطلبان واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خراسان» دعوت به همکاری کرده است.
توافق تازه ایران و روسیه برای ساخت نیروگاه
نماد برتر- مجری طرح‌های نیروگاهی بخار شرکت تولید نیروی برق حرارتی با اشاره به توافق این شرکت با پیمانکار جدید روسی برای ساخت نیروگاه سیریک هرمزگان، گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی با استفاده از وام دولتی فدراسیون روسیه آغاز خواهد شد.
شرایط عرضه بلوک ۱۰۰ درصد سهام شرکت غیربورسی از طریق فرابورس
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی به وکالت از سازمان صدا و سیما شرایط عرضه بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت سیما چوب از طریق فرابورس را اعلام کرد.
عرضه خدمات جدید واتس‌اپ برای درآمدزایی
نماد برتر- شرکت فیس بوک اعلام کرد اپلیکیشن پیام رسان واتس‌اپ خریدهای داخل برنامه و خدمات میزبانی را به منظور تقویت درآمدزایی آغاز خواهد کرد.
"میدکو" ۳ ریال زیان اختصاص داد
نماد برتر- شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۲۵ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۹، زیان هر سهم را ۴ ریال اعلام کرده بود.
رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها توسط مشترکان مشمول
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی شرکت برق حرارتی از رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها توسط مشترکان مشمول خبر داد.
رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی شرکت برق حرارتی با اشاره به رونق بازار خرید اوراق گواهی ظرفیت نیروگاه‌ها توسط مشترکان مشمول، گفت: تاکنون ظرفیت مطمئنه نیروگاه‌های ماهشهر، جهرم و شیروان در بورس انرژی پذیرش شده و در حال حاضر ۲۲۷ مگاوات از آن توسط متقاضیان خریداری شده است.
تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می‌شود
نماد برتر- اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.