21:21 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت آب و فاضلاب تهران

تهرانی ها هر روز چقدر آب هدر می دهند!
پایگاه خبری راد: چندی پیش برخی از مسئولان شهری پایتخت میزان هدر رفت آب را ۳۰ درصد عنوان کردند این در حالی است که براساس گفته‌های قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران میزان هدر رفت آب در تهران تنها ۱۰ درصد است.
چاره‌یابی برای آبیاری فضای سبز پایتخت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توافق صورت گرفته با شورای شهر قرار شده تا ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون متر مکعب پساب برای آبیاری فضای سبز اختصاص یابد.
کیفیت آب تهران مطابق استاندارد جهانی است
پایگاه خبری راد: مدیر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی از آب آشامیدنی سالم، می‌توان گفت که آبی که در حال حاضر در شهر تهران توزیع می‌شود، مطابق با استانداردهای ۱۰۵۳ است.
پایتخت‌نشینان چقدر آب مصرف می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: مصرف متوسط یک خانوار تهرانی حدود ۲۰ متر مکعب در ماه است که با کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب، معادل ۱۲۰ میلیون مترمکعب که مصرف سالانه دو استان است صرفه‌جویی خواهد شد.
تاسیسات آب پایتخت بعد از زلزله!
پایگاه خبری راد: قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: به منظور تامین آب تهران در زمان زلزله برنامه‌ای در نظر گرفته شده که روی ۸۰ مخزن آب تهران دریچه قطع اضطراری آب وصل شود تا بدین طریق بتوان نگرانی برای تامین آب در زمان حادثه را از بین برد.
مقایسه قیمت آب در ایران و جهان
پایگاه خبری راد: علی‌رغم اینکه ایران سال‌های متوالی با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند، قیمت این کالا نسبت به سایر کشور های جهان بسیار پایین و ناچیز است که همین مساله نیز موجب انتقاد بسیاری از کارشناسان صنعت آب شده است.
اتمام پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰
پایگاه خبری راد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می رسد.
نیاز آب شرب پایتخت چقدر است؟
پایگاه خبری راد: در حال حاضر متوسط نیاز آب شرب شهر تهران یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب برنامه ریزی می‌شود که با توجه به وضعیت آب و هوا، بارش، ذخیره برفی و منابع آب زیرزمینی بخشی از این نیاز از منابع آبی سطحی (سدهای پنجگانه تهران) و بخشی دیگر از منابع آب زیرزمینی تأمین می‌شود.
پیش‌بینی سال آبی جدید در پایتخت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با توجه به این که سال آبی از اول مهرماه آغاز می‌شود، در حال حاضر وارد سال آبی ۱۳۹۷ -۱۳۹۶ شده‌ایم که بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد که امسال نیز از نظر تامین آب مشکلی نداشته باشیم.
صفحه قبل | صفحه بعد