02:14 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شاتل

سرنوشت ناوهای کیهانی "آپولو" چه شد؟+تصاویر
پایگاه خبری راد: شاید بتوان گفت پرآوازه‌ترین ناو کیهانی که تاکنون به فضا رفته، سفینه "آپولو" باشد. از یک سو جنجال تبلیغاتی وسیعی که آمریکایی‌ها درباره این ناو به راه انداختند تا تلافی موفقیت‌های روس‌ها در نخستین سال های تسخیر فضا را درآوردند و از سوی دیگر اهمیت سفر انسان به ماه توانست شهرت این ناو را طوری جهانی سازد که در روستاهای کوچک هم مردم با نام "آپولو" آشنا بودند.
نحوه عملکرد کیسه خواب فضایی چگونه است؟
پایگاه خبری راد: در فضا رسیدن به وضعیتی مناسب برای خوابیدن، کار ساده‌ای نیست. عدم وجود نیروی جاذبه باعث می‌شود که تختخواب سفت و خشک نباشد و در نتیجه عضلات بدن نتواند به صورت راحت و افتاده قرار گیرد.
شاتل موبایل طرح جدید اینترنت رایگان ارائه کرد
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای حجم اینترنت رایگان ۳G و ۴G به ازای برقراری دقایق مکالمه برای مشترکان قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود تا پایان تابستان ۹۷ خبر داد.
شاتل موبایل تابستان امسال مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان سه ماهه اعطا می‌کند
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای سه ماه مکالمه، پیامک و اینترنت تابستانی به همراه سیم‌کارت هدیه و اعطای حجم مضاعف اینترنت ۳G و ۴G به مشترکان خدمات ADSL شاتل خبر داد.
دستارودهای خودروسازان در صنعت فضا
پایگاه خبری راد: با نیم‌نگاهی به صنعت خودروسازی می‌توان متوجه شد که این صنعت راه درازی را پیموده است اما جالب است بدانید دستارودهای این صنعت تنها در جاده‌های این کره‌خاکی نمود ندارد و صنعت خودروسازی حتی به فضا نیز راه پیدا کرده است.
آغاز مطالعات زیرسطحی میدان نفتی کپه‌داغ از سوی دانشگاه فردوسی‌
پایگاه خبری راد: رییس دانشگاه فردوسی مشهد از مطالعات این دانشگاه در حوضه رسوبی کوپه‌داغ خبر داد و گفت‌: این مطالعات به دنبال امضای قرارداد همکاری با وزارت نفت اجرایی شده است.
گردانندگان پیام‌رسان‌های داخلی را بشناسید
پایگاه خبری راد: با قوت‌گرفتن خبر فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام در ایران، حالا پیام‌رسان‌های داخلی با یکدیگر در حال رقابت هستند تا هرکدام امکانات و ویژگی‌های خود را به کاربران فضای مجازی معرفی کنند و میزبان کوچ بزرگ ایرانیان از پیام‌رسان پرمخاطب تلگرام باشند اما آنچه این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران ایرانی در این حوزه است، این است که پیام‌رسان‌ها توسط چه اشخاصی و چگونه اداره می‌شوند؟
دسترسی به سرویس‌های بانکی با سیم‌کارت‌ جدید مجازی
پایگاه خبری راد: سیم‌کارت‌های مجازی که به تازگی وارد فضای ارتباطاتی شده‌اند، امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی و خدمات پرداخت الکترونیک را فراهم کرده و برای اولین بار در ایران خدمات NFC را نیز پشتیبانی خواهند کرد.
سیم‌کارت‌های‌ «شاتل موبایل» با پیش‌شماره 0998 می آید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شاتل موبایل از تخصیص پیش شماره منحصربه‌فرد 0998 با کد یک از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد