16:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیلی

راه‌اندازی ۵ هزار مگاوات نیروگاه در دنیا توسط مپنا / مانع سهام ۲۰ درصدی دولت
نماد برتر- مدیرعامل مپنا با اعلام ساخت ۵ هزار مگاوات نیروگاه در کشور‌های مختلف دنیا، گفت: با تعلق بیش از ۲۰ درصد سهام به دولت، یک سنت هم از صندوق توسعه ملی به این شرکت داده نشده است.
اثر بهره برداری از خط تولید و محصول جدید شرکت دارویی بر میزان فروش
نماد برتر- شرکت دارویی جابربن حیان از بهره برداری خط تولید پنی سیلین های خوراکی با اثر ۲۵ درصدی بر فروش خبر داد .
۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
سازمان بورس تاسیس نوع جدید شرکت ها را تصویب کرد / اقدامات وزارت صنعت
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس گفت: گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
گام مثبت برای هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید/ دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه تصویب شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ،گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
وزارت نفت گام مهمی در دانش‌بنیان کردن اقتصاد برداشته است
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فشارها بر صنعت نفت در این سال‌ها بسیار زیاد بوده، با وجود این وزارت نفت گام مهمی در مسیر دانش‌بنیان کردن اقتصاد ایران برداشته است.
رشد ۴۲۸میلیارد ریالی پرتفوی «کرمان» در ۶ماه
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۴۲۸میلیارد و ۲۶میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد.
۸ شرکت بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند + تعلیق ۱۳ روزه سه نماد
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم یا نوسان بیش از ۲۰ درصدی ، برای یکی دو و یک ساعت و سه شرکت حاضر در بازار پایه و بورس هم تا ۱۹ بهمن تعلیق بسته شد .
فروش صادرات "فروس" رشد داشت
نماد برتر- فروش صادراتی شرکت فروسیلیس ایران در دی ماه امسال مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ماه ۹۹ افزایش ۳۲ درصدی داشته است.
پاسخ سازمان انرژی اتمی به درخواست اروپا برای توقف غنی سازی اورانیوم
نماد برتر- سازمان انرژی اتمی در پاسخ به درخواست تروئیکای اروپایی مبنی بر توقف غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم بیانیه ای صادر کرد.
لایحه استیضاح ترامپ برای برکناری از ریاست جمهوری در مجلس
نماد برتر- نمایندگان حزب دمکرات کنگره آمریکادر واکنش به اعتراضات هواداران ترامپ و اعمال خشونت، لایحه استیضاح وی برای برکناری از ریاست جمهوری را در سنا توزیع کردند.
بزرگترین قرارداد تولید خودرو برقی در ایران بین کرمان خودرو و مپنا بسته شد
نماد برتر- دو زیرمجموعه گروه اقتصادی کرمان خودرو و مپنا برای مشارکت و همکاری در تولید نخستین خودرو جدید با پلت‌فرم الکتریکی قرار داد بستند.
معاملات مشکوک پتروشیمی و سهم تازه وارد، ۴ بیمه و سرمایه گذاری + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۱۳ هزار و ۸۵۷ واحدی شاخص، پتروشیمی و سهم تازه وارد، دو شرکت بیمه و دو سرمایه گذاری به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
انتشار صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه "کچاد" با تحقق سود ۸۷۶ ریالی
نماد برتر- شرکت چادرملو با انتشار صورت های مالی حسابرسی شده تلفیقی نیمه نخست سال جاری، ٨٧۶ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
معاملات مشکوک ۴ شرکت دارویی، دو زیرمجموعه هلدینگ شیر + ۹ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحدی شاخص، چهار شرکت دارویی، دو زیرمجموعه هلدینگ شیر به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.