20:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سوئیچ

انتقادها از شبکه ملی اطلاعات متوجه کدام سازمان است؟
پایگاه خبری راد: انتقاد به روند تکمیل شبکه ملی اطلاعات در حالی متوجه مسوولان ارتباطی کشور شده که به اعتقاد آن‌ها، تمامی این وظایف صرفا برعهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست و البته این وزارتخانه در بخش زیرساخت به دستاوردهای خوبی رسیده است.
اپل به غول بازی در جهان تبدیل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد به منظور توسعه سرویس اختصاصی بازی اپل آرکید بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه و سرمایه‌گذاری کند.
از فیلتر تلگرام تا قیمت گوشی که بالا رفت و پایین نیامد
پایگاه خبری راد: افزایش چند برابری قیمت گوشی با افزایش نرخ ارز و سودجویی فروشندگانی که علی‌رغم دریافت ارز دولتی، کالاها را با نرخ ارز آزاد به فروش رساندند و فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام که موجب رشد پیام‌رسان‌های بومی شد را می‌توان در شمار مهم‌ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۷ دانست.
روسیه مشتری جدیدی برای گاز دست و پا می‌کند
پایگاه خبری راد: روابط دیپلماتیک میان مسکو و پکن طی چند دهه اخیر بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.
بازداشت یک خواننده پاپ که توهم زده است
پایگاه خبری راد: یک خواننده زیرزمینی پاپ، روز گذشته به اتهام سرقت بازداشت شد.
کنسول‌های بازی با موبایل یکپارچه می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد بر روی توسعه سرویس جدیدی کار کند که به کاربران امکان بازی در پلت‌فرم ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را در سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی‌اواس می‌دهد.
در رقابت کنسول‌های بازی کدامیک پیروز شدند؟
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه کنسول بازی پلی استیشن ۴ موسوم به PS۴ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، اما کنسول بازی نینتندو سوئیچ سال ۲۰۱۸ را به نفع خود تمام کرد.
بسترهای لازم برای حرکت به سوی بانک‌داری باز
پایگاه خبری راد: مدیرگروه بانکداری‌ الکترونیک پژوهشکده پولی ‌و بانکی گفت: ارائه سرویس‌های بانک‌داری باز در کشور بر مبنای کارت است که در ارائه خدمات بانک‌داری باز، باید به سوی مبدا قراردادن حساب‌های بانکی حرکت کرد.
بلاک‌چین امنیت گوشی‌های هوشمند را بالا می‌برد؟
پایگاه خبری راد: یک گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به بلاک‌چین قادر است به کاربران این امکان را بدهد در صورت تمایل، تمامی تماس و پیام‌های خود را رمزنگاری کنند.
مودم‌های اینترنت وای‌فای هم به دستیارهای صوتی مجهز شدند
پایگاه خبری راد: شرکت توسعه دهنده مودم و روترهای اینترنت وایرلس دی لینک در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES۲۰۱۹ از نسل جدیدی از روترهای اینترنت با امکان پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G و دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و الکسای آمازون رونمایی کرد.
خودرو فقط با یک اثر انگشت روشن می شود!
پایگاه خبری راد: هیوندای موتورز قصد دارد خودروهای تولیدی مدل سال ۲۰۱۹ میلادی را به فناوری استارت با بهره‌گیری از حسگر اثرانگشت تجهیز کند.
توطئه بزرگ آمریکا در صنعت نفت!
پایگاه خبری راد: تحقیقات جدید از سوی نیویورک تایمز نشان داد صنعت نفت آمریکا به یک کمپین روابط عمومی محرمانه برای تضعیف استانداردهای اقتصاد سوخت این کشور دست زده است.
یورو به جنگ دلار می رود
پایگاه خبری راد: تجار نفتی در روسیه تصمیم گرفته اند در مواجهه با تحریم های آمریکا بر علیه روسیه، معاملات نفتی خود را به جای دلار با یورو انجام دهند.
آمریکا از روی استیصال ۸ کشور را از خرید نفت ایران مستثنی کرد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، فرمان رئیس جمهور آمریکا برای معافیت ۸ کشور از خرید نفت ایران را نشان دهنده شکست آمریکا دانست و گفت: ترامپ این فرمان را از روی استیصال و با اکراه صادر کرده است. این نشان می‌دهد که آمریکا در سیاست اصلی‌اش شکست خورده است.
تولید پارچه‌های گرمکن با کمک چاپگرهای ۳بعدی الکترونیکی/ساخت گرمکن صندلی خودرو
پایگاه خبری راد: پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان چاپگرهای الکترونیکی سه بعدی را برای چاپ مدارهای الکترونیکی انعطاف‌پذیر تولید کردند و به گفته آنها با استفاده از این دستگاه علاوه بر تولید سنسورهای فشار، این محققان موفق به ساخت پارچه‌های گرمکنی شدند که استفاده از آن، افراد را از لباس‌های ضخیم در سرما بی‌نیاز می‌کند.