22:43 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سمپوزیوم

معرفی برگزیدگان دو مسابقه نقشه‌برداری مغز در 19 مهرماه
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز از حضور 16 متخصص ایرانی و داخلی در دومین سمپوزیوم نقشه‌برداری مغز خبر داد و گفت: در اختتامیه این سمپوزیوم از تیم‌های منتخب دو مسابقه در حوزه نقشه‌برداری مغز تقدیر می‌شود.
برگزاری سمپوزیوم و جشنواره فناوری نقشه‌برداری مغز از 18 مهرماه
پایگاه خبری راد: معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز از برگزاری سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز خبر داد و گفت: در حاشیه این سمپوزیوم جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز برگزار می‌شود.
سازگاری بالای میوه‌های ریز در چالش‌ تغییر اقلیم
پایگاه خبری راد: معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت:با توجه به وجود چالشهای جهانی همانند تغییر اقلیم، استفاده از میوه های ریز می‌تواند به سازگاری با این شرایط کمک کند.
تولیدات آبی ایران از 11 میلیون به 19 میلیون تن در سال 95 رسیده است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه محصولات دیم بیش از 2 برابر شده است، تصریح کرد: تولیدات آبی از 11 میلیون به 19 میلیون تن در سال 95 رسیده و این امر در سال 96 رشد بیشتری داشته است.
پیش‌شرط‌های بهره‌برداری از ماهواره‌ مخابراتی تا 1404/تدوین طرحی برای توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به برنامه ایران برای بهره‌برداری از ماهواره بومی مخابراتی تا سال 1404، گفت: در صورت تداوم برنامه‌های تعریف‌شده در این سازمان و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز، توان ساخت ماهواره مخابراتی عملیاتی جهت سرویس‌دهی در مدار GEO و قرار دادن حداقل یک ماهواره مخابراتی بومی تا افق 1404 برای کشور مهیا است.
طلا از صعود بازماند
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز پنج شنبه به دنبال تشدید نگرانی‌ها نسبت به جنگ تجاری قدرت‌های اقتصادی و نرخ‌های بهره بالاتر در آمریکا که ارزش دلار را تقویت کرد، با کاهش روبرو شد.
طلای جهانی گرانتر شد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دنبال ضعیف شدن ارزش دلار، به بالاترین رکورد یک هفته اخیر صعود کرد.
صعود طلا به بالای مرز ۱۲۰۰ دلار
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا به دنبال افت ارزش دلار برای سومین روز متوالی که تقاضا برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
حرکت کند شبکه ریلی کشور در حوزه جابجایی بار/سهم 36 درصدی یزد از حمل ریلی بار کشور
پایگاه خبری راد: مدیر کل راه‌آهن یزد با اشاره به سهم اندک شبکه ریلی از تناژ بار حمل شده در کشور، گفت: سهم راه‌آهن کشور براساس برنامه باید به 30 درصد از مجموع بار کشور برسد که فاصله زیادی تا تحقق آن داریم.
ضرورت ایجاد ساختارهای جدید خدمات توانبخشی و بازتوانی شناختی در نظام سلامت
پایگاه خبری راد: مشاور ارشد ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی تاکید کرد: خدمات توانبخشی و بازتوانی شناختی به عنوان یک حلقه مشترک باید در نظام سلامت نهادینه شود.
مذاکره برای تاسیس انستیتوی بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
پایگاه خبری راد: هم‌زمان با پنجمین سالگرد تاسیس انستیتو دانشگاه سازمان ملل متحد در زمینه مدیریت بهم پیوسته منابع زیست‌محیطی (UNU-FLORES)، از نقش کلیدی و موثر رضا اردکانیان به‌عنوان مدیر موسس این انستیتو تقدیر شد.
صفحه قبل | صفحه بعد