07:11 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سمنان

شناسایی ۱۳۹۶۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۴۸۲ تن دیگر جان باختند
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.
ادامه روند افزایشی آمار کرونا با شناسایی ۱۳۸۴۳ بیمار جدید و فوت ۴۶۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه روند افزایشی آمار مبتلایان و جان باختگان کرونایی از شناسایی ۱۳۸۴۳ بیمار جدید و فوت ۴۶۹ نفر خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
ادامه رکوردزنی کرونا با شناسایی ۱۳۷۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکوردزنی کرونا با اشاره به شناسایی ۱۳۷۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۳ نفر از ثبت روز تلخ دیگری خبر داد.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۲۴۶۰ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکورد زنی کرونا از شناسایی ۱۲۴۶۰ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید و فوت ۴۷۵ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکورد زنی کرونا از شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید و فوت ۴۷۵ نفر خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
شناسایی سود ۳۵۲۶ریالی به ازای هرسهم در "پتایر"
نماد برتر- شرکت تولیدی ایران تایر ۲۸۶میلیارد ریالی، برای هرسهم ۳هزار و ۵۲۶ریال سود شناسایی کرد.
آمار مبتلایان به کرونا و فوتی ها کمتر شد / وضعیت قرمز ۲۷ استان
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۲۹۳۱ بیمار جدید و فوت ۴۳۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: روند مبتلایان و جان باختگان کرونا نسبت به دیروز کاهش یافته است.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۴۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۰ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکوردزنی کرونا از شناسایی ۱۳۴۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
نماینده علی آباد: جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید
نماد برتر- نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه ای خواستار ورود وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و کشور به منظور حل مشکلات مردم شد.
ادامه بارش برف و باران در اکثر استان ها و کاهش ۱۰درجه‌ای دما
نماد برتر- سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران،‌ برف، وزش باد شدید در اکثر استان ها و کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال شرق خبر داد.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید و فوت ۴۸۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه روند افزایشی آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا از شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید و فوت ۴۸۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
ادامه رکورد زنی کرونا در ایران با شناسایی ۱۳۰۵۳ نفر و فوت۴۸۶ بیمار
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید و فوت ۴۸۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته حبر داد.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۲ نفر ،طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
رفع مشکل کم آبی سمنان با تکمیل مطالعات آب‌های کارستی استان
نماد برتر- رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور با تاکید بر اینکه رخ فرونشست در دشت‌های سمنان بالا است، گفت: استان سمنان از نظر پتانسیل آب‌های کارستی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در صورت کمک استانی به تکمیل شدن مطالعات سازمان حوزه این آب‌ها، مشکل کم آبی این استان نیز تا حدودی مرتفع خواهد شد.
آیا محدودیت ساعتی در کنترل کرونا موثر است؟
نمادبرتر- یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه باید برای قشر ضعیف هزینه کند.