00:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرامیک

انتقاد عضو هیات مدیره "ذوب" از قیمت گذاری دستوری فولاد / یادآوری اصل "پارتو"
نماد برتر- عضو هیات مدیره ذوب آهن با انتقاد از قیمت گذاری دستوری فولاد و یادآوری اصل "پارتو" گفت: کالایی که دوبرابر نیاز، تولید دارد و قابل قاچاق کردن هم نیست احتیاج به این همه قیل و قال ندارد.
"کسعدی" ۷۳ میلیارد ریال صادرات داشت
نماد برتر- بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در آذر ماه امسال، کاشی کف به مبلغ ۷۳ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال بوده است.
فروش یک ماهه "کساوه" ۱۶۷ درصد افزایش یافت
نماد برتر- مقایسه فروش "کساوه" در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۶۷ درصد افزایش یافته است.
زمان افزایش سرمایه ۶۸ تا ۱۱۰۰ درصدی چهار شرکت + مجمع ۶ سهم دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع فوق العاده ویتانا اعلام شد.
صورت های مالی ۶ماهه «کحافظ» منتشر شد
نماد برتر- شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ، صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
«کحافظ» به دنبال رکوردشکنی بیشتر است
نماد برتر- سال 1399 برای «کحافظ» از نظر مقدار و نرخ فروش محصولات تاکنون خوب پیش رفته و انتظار می‌رود رکوردهای تازه ثبت شود.
نسبت های مالی مهم "کسعدی" بررسی شدند
نماد برتر- سود خالص شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۹ مبلغ ۷۳ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴۱ درصدی داشته است.
توقف ۱۳ نماد / تعیین محدودیت حجمی "آریا" + تمدید تعلیق دو نماد
نماد برتر- امروز نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و در برابر تعیین محدودیت حجمی برای آریا ساسول ، تعلیق نماد دو شرکت دیگر هم تمدید شد.
بازارگردانی سهام ۵ شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۵ شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از ۵ آذر آغاز شد.
مروری بر فعالیت آبان ماه "کحافظ"
نماد برتر- کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۹۹ در مجموع مبلغ یک هزار و ۳۳۲ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۷۵ درصدی برخوردار است.
صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۲ تا ۴۰۰ درصدی ۸ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- ۸ شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰، ۱۸۰، ۱۱۲، ۱۰۰، ۱۰۰، ۱۰۰ ، ۶۷ و ۴۲ درصدی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
کفه ترازوی خرید به سمت سهامداران حقیقی یا حقوقی ؟
نماد برتر- بررسی روند خرید و فروش های سهامداران بورسی در دومین ماه پاییز، نشان از سبقت بازیگران عمده در سمت خرید سهام دارد. به طوری که در این ماه حقوقی ها با حمایت قابل توجه خود و جمع آوری سهام توانستند بیش از ۵هزار میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود منتقل کنند.
توقف نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی و احتمال دستکاری در یک سهم
نماد برتر- قبل از شروع معاملات اولین روز آذر نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو ، یک روز و یک ساعت بسته و یک نماد هم مشمول بررسی ظن، دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی شد.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی تا تاریخ ۲۸ آبان ماه ۲۸ نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.
دو شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه از سود انباشته گرفتند و آماده مجمع شدند
نماد برتر- دو شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۶۷ و ۶٨ درصدی را از محل سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.