00:43 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سال 98

داستان فولادی ها از تحریم ترامپ تا رزم حسینی
ماد برتر - بعد از اینکه در سال 98 ترامپ صنعت فولاد ایران را تحریم کرد گویا وطنی ها نیز دلشان تاثیر بیشتر در حشیه این بازار خواسته و با ورود وزیر صمت و تصمیمات عجیب وی، فولاد وارد فاز جدیدی از دوران خود می شود.
رشد ۸۶ درصدی تولید محصولات ویژه در فولاد مبارکه
نماد برتر- متخصص تولید خطوط آنیلینگ و شست‌وشوی الکترولیتی فولاد مبارکه از رشد ۸۶ درصدی تولید این گرید از محصولات فولادی در آذر نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
"فوکا" دوباره به بورس بر می گردد / تبدیل زیان به سود و وعده افزایش ظرفیت
نماد برتر- معاون مالی و اقتصادی فولاد کاویان از برنامه بازگشت مجدد این شرکت به بورس بعد از چند سال و تغییر ۱۸۰درجه ایی درآمد با تبدیل زیان ۴۲ ریالی به سود ۴۲ تومانی خبر داد .
برنامه افزایش سرمایه ۱۳۳ درصدی شرکت خاص بازار سرمایه از دو محل
نماد برتر- شرکت خاص بازار سرمایه از برنامه افزایش سرمایه ۱۳۳ درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.
برنامه مادر شرکتهای پتروشیمی برای توسعه هوشمند و افزایش ظرفیت پروپیلن
نماد برتر- معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی از تدوین ۳۰ طرح راهبردی در قالب گام چهارم توسعه و افزایش ظرفیت ۴.۵ میلیون تنی تولید پروپیلن تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
دلایل بی تعادلی بورس بعد از رشد ۹ برابری / بازار برای ۶ ماه جذاب است
نماد برتر- سه کارشناس با اعلام رشد ۹ برابری شاخص از اواخر خرداد ۹۸ تا مرداد سال جاری، دلایل برهم خوردن تعادل بازار را اعلام و معتقد به جذابیت حداقل برای ۶ ماه آینده شدند .
نامه فولادی انجمن قطعه سازان به وزیر صنعت/ ۴ دلیل برای تغییر سیاست‌ها در توزیع فولاد
نماد برتر- رئیس انجمن قطعه سازان از ارسال نامه به وزیر صنعت با هدف رسیدگی به مشکلات قطعه سازان برای تأمین فولاد در مچینگ فولاد مبارکه و لزوم تغییر سیاست‌ها در توزیع فولاد با ذکر ۴ دلیل خبر داد.
افشاگری مدیر سابق و ۵ ماهه دومین صندوق بزرگ ایران از پشت پرده برکناری
نماد برتر- مدیرعامل سابق و ۵ ماهه صندوق بازنشستگی ۱۶ ماه بعد از تصمیم روحانی در برکناری گفت: اگر وزیر تن به این برکناری نمی داد، احتمال می رفت رییس جمهور، وی را برکنار کند.
کسب درآمد ۱۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات ۸ ماهه سال + جدول
نماد برتر- طبق اعلام خزانه داری کل، طی ۸ ماه سال در بخش های مختلف اقتصادی اعم از شرکت‌ها، مالیات حقوق، ثروت، کالا و خدمات، بالغ بر ۱۳۱.۴ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت شد.
"فولاد" بزرگترین شرکت بورس می شود / روند تولید و دستاوردها
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و دستاوردها گفت: "فولاد" با عملیاتی شدن افزایش سرمایه به بزرگ‌ترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل خواهد شد.
بستر اینترنت در قبضه «رتاپ» درآمد
نماد برتر- محدودیت‌های ناشی از کرونا سبک زندگی‌ها را تغییر داد و شرکت‌هایی برنده این بحران شدند که توانستند از این تغییرات، استفاده کنند.
"بوعلی" آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی معرفی شد/ سه پروژه مهم در حال اجرا
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از ‏افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی سود، پروژه‌های در دست اجرا و افزایش ‏صادرات زمینی خبر داد.
دست پر «بترانس» برای سهامداران
نماد برتر- نیمه نخست سال جاری برای «بترانس» با رشد 72 درصدی سودآوری به پایان رسید و چندین طرح و برنامه برای بهبود اوضاع در دست اجرا دارد.
رکورد عمر نسوز پاتیل در زیرمجموعه فولاد مبارکه ثبت شد
نماد برتر- رئیس واحد تعمیرات نسوز فولاد سبا از ثبت رکورد عمر نسوز پاتیل شمارۀ ۱۳ با آجر منیزیت کربن به تعداد ۱۷۴ ذوب خبر داد.
والوهای استراتژیک زیرمجموعه فولاد مبارکه بومی‌سازی شد
نماد برتر- کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک فولاد سبا از بومی‌سازی والوهای استراتژیک سرو والو و پرپرشنال‌ والو خبر داد و گفت: این دستاورد با همکاری شرکت سامان صنعت پویا ناطق شکل گرفت.