15:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سالم

با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
آثار مصرف مکمل‌ها در تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سریع‌تر بیماران کووید۱۹
دریافت مکمل‌ها برای اصلاح کمبودهای بدن بعد از بیماری و بهبود قوای جسمی بیماران لازم است. استفاده از ویتامین‌های D ،E و ریز مغذی‌های روی و سلنیوم در افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌ها از جمله ویروس جدید کرونا بسیار موثر است. در صورت کمبود ویتامین‌های بدن با مشورت پزشک باید مکمل‌ها مصرف شود.
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.
شناسایی زیان تلفیقی ۲۹ریالی «غپاک» در ۶ماه
نماد برتر- شرکت لبنیات پاستوریزه پاک در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه برای هرسهم ۲۹ریال زیان شناسایی کرد این در حالی است که در شرکت اصلی به سود ۴۶ریالی رسیده است.
بانک مرکزی با انتشار اوراق گام ۱۰۰۰ میلیاردتومانی ایران خودرو موافقت کرد
نماد برتر- بانک مرکزی با انتشار اوراق ۱۰۰۰ میلیارد تومانی گام توسط بانک صادرات برای ایران‌ خودرو موافقت کرد تا اولین قدم برای تامین مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو برداشته شود.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
ایران تا چند ماه‌ آینده قطب واکسن جهان می‌شود / دو اصل خرید واکسن
نماد برتر- وزیر بهداشت با اعلام اینکه ایران تا چند ماه‌ آینده با تکیه بر دانش بومی یکی از قطب‌های مهم جهان در واکسن‌سازی می شود از آغاز واکسیناسیون کادر درمانی و دو اصل خرید واکسن خبر داد.
خودرو نیازی به دستور شورای رقابت ندارد / عملکرد جزیزه ایی دولت
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با اشاره به نادیده گرفتن هزینه‌های تمام‌شده در قیمت‌گذاری دستوری و عملکرد جزیزه ایی دولت گفت: خودرو در اقتصاد سالم نیازی به دستور شورای رقابت ندارد.
مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن ضمن امیدواری به حل مشکلات شرکت های فولادی از فراهم شدن مقدمات انتقال سهام "ذوب" از فرابورس به بورس خبر داد .
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
همایش بین المللی تامین مالی برگزار می شود
نماد برتر- همایش بین المللی تامین مالی با حضور مدیران بازار سرمایه ایران و مدیران چندین نهاد مالی بین المللی ۲۷ بهمن جاری برگزار می شود.
اولین نماد اوراق گام در بین بانک های خصوصی بنام بانک پارسیان درج شد
نماد برتر- با موافقت سازمان بورس، اولین نماد اوراق گواهی اعتبار مولد(گام) در میان بانک های خصوصی به بانک پارسیان تعلق گرفت.
توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند/ نگاهی به نحوه معاملات به روش مناقصه
نماد برتر- با آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا، در کنار اطلاعیه عرضه کالاها که به روش مزایده و رقابت خریداران انجام می‌شود، اطلاعیه مناقصه نیز منتشر خواهد شد که در این اطلاعیه، خریدار اعلام خواهد کرد تمایل به خرید چه کالایی و با چه مشخصاتی را دارد؛ به این ترتیب شرکت‌هایی که برای عرضه کالای مورد نظر در بورس پذیرش شده‌اند می‌توانند در مناقصه شرکت کنند؛ برنده مناقصه شرکتی خواهد بود که حاضر به فروش کالا با قیمت پایین‌تری به خریدار باشد.