23:38 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زنو

فاصله قیمت نوسازها با عرف بازار
نماد برتر- آپارتمانهای نوساز از نظر تعداد معاملات نسبت به پنج سال قبل ۱۶ درصد افت کرده که علت اصلی آن به کاهش قدرت خرید مربوط می شود؛ به همین دلیل عرضه واحدهای جدید به بازار کمتر شده که به شکل ایجاد فاصله قیمتی بین این گروه از آپارتمانها با خانه های قدیمی و میانسال بروز یافته است.
بازارگردانی سهام ایران خودرو و ۳ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و فردا
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ایران خودرو و دو شرکت بورسی به همراه یک سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و فردا آغاز می شود.
بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک شرکت بورسی به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.
آغاز بازارگردانی سهام سه نماد و پتروشیمی فرابورسی
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام پتروشیمی مارون به همراه ۳ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از یکشنبه دوم آذر آغاز می شود.
ترخیص لوازم خانگی "بوش" داد تولیدکنندگان را درآورد!
نماد برتر- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ضمن اعتراض به بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) که به مجوز واردات لوازم خانگی شرکت بوش اعتراض نکردند، گفت: با وجود اینکه ماه‌ها طول کشیده تا به مواد اولیه و قطعات لوازم‌خانگی ارز تخصیص داده شود و همه تولید کنندگان از عدم تخصیص و تأخیر در تخصیص ارز گله‌مند هستند، ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی خارجی در آستانه ترخیص است.
بازارگردانی سهام هلدینگ معدنی و ۵ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام هلدینگ میدکو به همراه ۵ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی از یک آذر آغاز می شود.
بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی و ۱۲ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی به همراه ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از امروز و فردا آغاز می شود.
بازارگردانی سهام صبا تامین و ۹ شرکت با دامنه مظنه سه درصدی از چهارشنبه
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سرمایه گذاری صبا تامین و ۹ شرکت دیگر با دامنه مظنه سه درصدی با تعیین حداقل معاملات روزانه و سفارش انباشته از چهارشنبه آغاز می شود.
بازارگردانی سهام سه زیرمجموعه بنیاد با دامنه نوسان روزانه دو برابری
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سه زیرمجموعه بنیاد با دامنه مظنه سه درصدی و دامنه نوسان روزانه دوبرابری در بازارهای اول و دوم فرابورس از فردا آغاز می شود.
زمان گشایش نماد سهم ارتقا یافته بازارپایه به بازار دوم معاملات فرابورس
نماد برتر- فرابورس با اعلام زمان ارتقا و گشایش نماد صنعتی مینو از بازار پایه به بازار دوم معاملات ، خواهان تعیین لزوم تعیین کارگزار ناظر توسط سهامداران شد .
گرانی مس در بازار جهانی رکورد زد
نماد برتر- قیمت مس تحت تاثیر تقاضای بالای چین و امیدواری به توسعه انرژیهای تجدیدپذیر، برای نخستین بار ازسال ۲۰۱۸ به ۷۰۰۰ دلار در هر تن صعود کرد.
چرا کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی جواب نداد؟
نماد برتر- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت سبد لوازم خانگی در طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر را ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار توان عنوان کرد و درباره طرح توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی که در سال‌های اخیر مطرح بود، گفت: شرایطی برای تخصیص کارت اعتباری خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود که بسیاری از شهروندان قادر به استفاده از آن نبودند، اما ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت در شرایط کنونی و افزایش قیمت‌ها، دو سر برد خواهد بود، چراکه هم مردم از آن استفاده می‌کنند و هم چرخ کارخانه ها می چرخد.
چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پاسخ به اینکه چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نمی‌شود، گفت: برخی آمارها نشان می‌دهد میزان تولید با میزان نصب در منازل تطابق ندارد. وقتی میزان نصب کمتر است یعنی یا کالا در انبارها مانده یا افرادی لوازم خانگی را خریدند و در گوشه منازل احتکار کرده‌اند.
 مسیر عرضه اولیه تغییر می‌کند؟
نماد برتر- مدیر عملیات فرابورس ایران در گفت‌وگویی از احتمال تغییر مسیر عرضه اولیه در ماه‌های آینده خبر میدهد. این گفت‌وگو را که پاسخ به انتقادات فعالان بازار سرمایه به عرضه اولیه است، بخوانید.
پیشنهاداتی برای پیشگیری از رکود اقتصادی کرونا
نماد برتر- دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از رکود اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا و مسئولیت اجتماعی بخش تولید و کارآفرینی در کنار اقدامات دولت، پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کرد.