22:45 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زندانی

تلاش صنعتگران تهران برای آزادسازی ١٠٢ زندانی نیازمند
نماد برتر- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران گفت: جمعی از صنعتگران استان تهران با پیگیری شهرک‌های صنعتی این استان در تلاش برای آزادسازی ١٠٢ نفر از زندانیان نیازمند هستند.
توقف مذاکرات تجاری آمریکا با ترکیه/ افزایش تعرفه‌های فولاد به ۵۰ درصد
پایگاه خبری راد: مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا از امضای فرمان ترامپ برای تحریم مقامات ترکیه، افزایش تعرفه‌های واردات فولاد ترکیه به ۵۰ درصد و توقف فوری مذاکرات تجاری با این کشور خبر داد.
ضرر میلیاردی روسیه در بحران آلودگی نفت صادراتی
پایگاه خبری راد: از ۲۰ آوریل صادرات حدود پنج میلیون تن نفت روسیه به مقصد اروپا از طریق خطوط لوله به دلیل آلودگی متوقف مانده است.
ترامپ موثرترین عضو اوپک است
پایگاه خبری راد: هلیما کرافت، استراتژیست ارشد کالا در شرکت "آر بی سی کپیتال مارکتس" معتقد است دونالد ترامپ مؤثرترین عضو اوپک است.
با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!
پایگاه خبری راد: کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد. این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر بیشتر دیده می شود که نگرانی های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.
اختصاص وام قرض‌الحسنه ۵ هزار میلیارد تومانی برای طرح‌های اشتغال مددجویی
پایگاه خبری راد: مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال مددجویی با اولویت زنان سرپرست خانوار اختصاص یابد.
افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان درسال ۹۸/ تسهیل روند فرزندخواندگی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در سال ٩٨ خبر داد.
تسهیلات بانکی برای مسکن ۱۰۰ هزار نفر پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از تکلیف دولت و بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات بانکی مسکن ۱۰۰ هزارنفر خبر داد.
رئیس قوه قضاییه: به زودی عفو گسترده‌ای اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز «معیشت مردم» مرکز و هدف اصلی حملات دشمن و به راه انداختن جنگ روانی است، خطاب به روسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور تاکید کرد که به هیچ عنوان اجازه ندهند کارخانه یا واحد تولیدی به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شود و کارگران بیکار شوند.
پیشنهاد آزادی به قید پابند الکترونیکی رد شد
پایگاه خبری راد: مقامات قضایی دادگاه توکیو در ژاپن درخواست و پیشنهاد کارلوس گون ، مدیر عامل سابق گروه خودروسازی رنو - نیسان آلیانس مبنی بر آزادی مشروط به اتصال پابند الکترونیکی به خود را رد کرد.
آزادی مدیرعامل زندانی رنو-نیسان به شرط پابند الکترونیکی!
پایگاه خبری راد: کارلوس گون، مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان آلیانس که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می‌برد، پیشنهاد و درخواست داده که با یک پابند الکترونیکی و مراقبان فیزیکی وی را آزاد کنند.
ابهامات "راننده محوری" در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث
پایگاه خبری راد: اظهارات صریح رئیس کل بیمه مرکزی درباره "راننده محور" کردن صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، ابهاماتی برای مشتریان ایجاده کرده است که ارزیابان بیمه چند و چون آن را با توجه به قوانین و شرایط موجود تشریح کرده‌اند.
سخنانی صریح در مورد واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اکثر فسادهایی که در مزایده‌ها به وجود می‌آید و تیشه به ریشه خصوصی سازی می‌زند کلمه اهلیت است؛ اهلیت‌هایی که هیچ متری ندارد.
روزجهانی ایدز با شعار وضعیت خودت را بشناس!
پایگاه خبری راد: هر ساله در تاریخ یکم دسامبر میلادی برنامه‌های روز جهانی ایدز در سراسر جهان برگزار می‌شوند و امسال نیز سی‌امین سالگرد این روز با شعار "وضعیت خود را بشناس" گرامی داشته می‌شود.
نبودن پارتیشن‌ و محدودیت برای استفاده از اینترنت در سنین و سطوح مختلف!
پایگاه خبری راد: فضای مجازی همانند چاقویی بسیار تیزی می ماند که اگر قوه عاقله کودکان در کنارشان نباشد احتمال آسیب زدن بچه‌ها به خودشان بسیار جدی می شود.