08:18 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زائر

کاهش عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات و مرزنشینان
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس بندی را تصویب کردند که به موجب آن عوارض خروج از کشور برای زائران اربعین و مرزنشینان در سال آینده برای یک بار به قیمت سال ۹۶ محاسبه می شود.
چرایی اهمیت ویژه سفر پنچ روزه ظریف به عراق در شرایط کنونی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه با اشاره به سفر محمد جواد ظریف به عراق در راس یک هیات عالی رتبه‌ سیاسی و اقتصادی تصریح کرد : در شرایطی که آمریکایی‌ها و برخی از بدخواهان جمهوری اسلامی ایران اصرار دارند که روابط اقتصادی کشورها از جمله دولت بغداد با ایران کاهش یا قطع شود این سفر از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.
نیروی انتظامی آماده‌تر از همیشه است
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان آماده تر از همیشه است.
365 روز بعد کامانشاه!
پایگاه خبری راد: نقاط مختلف شهرها و روستاهای کرمانشاه پر است از ساخت و ساز، نور تند جوشکاری و صدای گوشخراش تخلیه انبوه مصالح، صدایی که احتمالا این روزها خوش‌ترین صدایی است که برای زلزله زدگان از امید به زندگی بهتر خبر می دهد، زلزله زدگان البته پیش تر هم آزمونشان را در سختی پس داده اند، این را از کلام پیرزنی روستایی می توان فهیمد، وقتی که گفت « ما این خاک را بعد از جنگ هم با خون و دل ساختیم و بازهم می سازیم ».
نارضایتی زائران اربعین از نرخ مکالمات
پایگاه خبری راد: بررسی‌های صورت گرفته گویای آن است که بالغ بر ۷۰ درصد زائران عراق که در نظرسنجی‌ ایسپا شرکت کرده‌اند، از قیمت مکالمات خود در ایام اربعین رضایت نداشته‌اند.
انجام ۹۰۶ پرواز در فرودگاه امام برای اربعین 97
پایگاه خبری راد: رستمی از اتمام عملیات پرواز‌های اربعین با اعزام و پذیرش بیش از ۱۵۷ هزار زائر در این فرودگاه و همزمان با پایان ماه صفر خبر داد.
خطر 7 برابری انفلوآنزا در سیگاری‌ها
پایگاه خبری راد: استادیار ویروس شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بر اساس نتایج آخرین پژوهش‌ها ریسک آلودگی و شدت بیماری انفلوآنزا در افراد سیگاری 7 برابر بیشتر از سایرین است، گفت: ویروس انفلوآنزا در افراد دارای زمینه بیماریهای خاص، افراد دارای سطح ایمنی پایین و همچنین سیگاری‌ها سریعتر تکثیر می شود و عوارض آن نیز بیشتر خواهد بود.
محدودیت ترافیکی راه های کشور در 17 آبان ماه
پایگاه خبری راد: طی شبانه ‌روز گذشته، كل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2178 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 کمیسیون اقتصادی به مشکلات ارزی زائران اربعین رسیدگی می‌کند
پایگاه خبری راد: علی لاریجانی در پاسخ به تذکر پورابراهیمی گفت: کمیسیون اقتصادی به مشکلات ارزی پیش آمده برای زائران اربعین رسیدگی خواهد کرد.
طرح ترافیکی ویژه اربعین به پایان رسید
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پایان طرح ترافیکی ویژه اربعین خبر داد.
عملکرد ستاد اربعین در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی عملکرد ستاد اربعین حسینی با حضور وزیر کشور و سایر مقامات دست اندرکار خبر داد.
بخش اصلی زائران به کشور بازگشته‌اند/ بیش از نیاز اتوبوس دپو داریم
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد حمل و نقل اربعین اعلام کرد که آخرین آمارها نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از زائران به کشور باز گشته اند.
امدادرسانی به ۶۴ هزار زائر اربعین در قرارگاه‌های مرزی هلال احمر
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی به ۶۴ هزار و ٢٣٣ زائر اربعین حسینی در قرارگاه‌های مرزی این سازمان خبر داد.
پیش‌بینی تأمین امنیت 5 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) در هفته آتی
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تأمین نظم و امنیت مراسم بزرگ 28 صفر در مشهد خبر داد.
شایعه بازار سیاه اتوبوس‌های اربعین صحت ندارد
پایگاه خبری راد: دبیر کمیته حمل و نقل اربعین اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مسافران و زائران اربعین که قصد دارند از مرزهای زمینی به داخل کشور بازگردند، می‌توانند برای سوار شدن به اتوبوس به پایانه‌های رسمی در نظر گرفته شده مراجعه کنند و در این پایانه‌ها با توجه به نظارت صورت گرفته، بازار سیاه خاصی وجود ندارد.