15:53 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رقیب

تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
افزایش اندک قیمت طلا با افزایش آمار ابتلا به کرونا
قیمت طلا در معاملات تحت تاثیر عقب نشینی بازده اوراق قرضه و نگرانی‌ها نسبت به افزایش آمار ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای دارایی امن را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
به جای حمایت پولی؛ بازار را دستکاری نکنید!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی حمایت‌های پولی از بورس و استفاده از ابزارهای سیاستگذاری برای افزایش قیمت سهام را اشتباه دانست و گفت: نوسان و ریسک ذات بازار سرمایه است و نباید کسی شرایط این بازار را دستکاری کند.
زیان‌دیدگان؛ ضرر مضاعف می کنند!
نماد برتر - یک کارشناس بازارهای مالی، از زیان دیدگان بورس درخواست کرد برای پیشگیری از زیان‌های بیشتر، بدون مطالعه و آموزش، وارد بازارهای مالی دیگر از جمله ارزهای دیجیتال نشوند.
اتریوم رقیب جدی برای بیت‌کوین
نماد برتر - در روزهای اخیر فعالیت نهنگ های اتریوم از بیتکوین پیشی گرفته است.
رشد ملایم تحت تاثیر قیمت دلار
نماد برتر - قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن دلار رشد ملایمی داشت و نزدیک بالاترین رکورد یک ماه و نیم گذشته که روز گذشته به آن صعود کرده بود، ایستاد.
رشد قیمت طلا در بازار های جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیفتر و بازده پایینتر اوراق خزانه آمریکا، بالا رفت و نزدیک به بالاترین رکورد دو هفته اخیر ایستاد.
رقیب تسلا از آلمان وارد می شود!
نماد برتر - خودروی برقی جدید بنز روی رقابت با تسلا متمرکز خواهد بود.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
رونمایی از خودرو شاسی بلند جدید SWM
نماد برتر- سیف خودرو از شاسی بلند ۷ نفره جدید با برند SWM رونمایی کرد که در حال گذراندن مراحل آزمایش و دریافت مجوزهای لازم برای عرضه در بازار ایران است.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
«شبندر» و رشد 73 درصدی سود
نماد برتر- با وجود این که صورت‌های مالی «شبندر» از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما؛ در بازار سرمایه گرفتار طوفان شده است.
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.
۸ عیب دامنه نوسان نامتقارن سهام و نتیجه منفی / نظرات موافقان و مخالفین
نماد برتر- کارشناس مالی با اشاره به نظرات موافقان و مخالفین اعمال دامنه نوسان نامتقارن سهام و اعلام ۸ عیب گفت: این تصمیم اثری بر صف‌های فروش ندارد .
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.