04:37 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

خبرنگاری شغل انبیاست با همان مشقات و ...
یادداشت محمد علی رفیعی به مناسبت روز خبرنگار
۵۰ شرکت و چهار بانک به بازار سهام بازگشتند
در برابر توقف سه نماد فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، نماد ۵۰ شرکت و چهار بانک بازگشایی و آماده انجام معامله شد.
انتشار اوراق بدهی "وخارزم" به منظور سرمایه گذاری
شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در نظر دارد اوراق بدهی منتشر کند.
افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی زیرمجموعه "وخارزم" ثبت شد
شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از ثبت افزایش سرمایه از ثبت افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت زیرمجموعه خبر داد.
کاهش فروش دان در «غدام»
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۱.۷۲۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد کاهش را به همراه داشته است.
ریزش، ریزش و بازهم ریزش...
نماد برتر - بازار سرمایه امروز هم روندی کاهشی داشت به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۳ هزار واحد سقوط کرد.
ریزش ادامه دارد
نماد برتر - بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۱۸۷ هزار واحد افزایش یافته بود در ساعات میانی تا یک میلیون و ۱۸۴ هزار واحد کاهش یافت و مجددا در ساعات پایانی روندی صعودی به خود گرفت.
تهرانی‌ها بیش از حد آب مصرف می کنند!
نماد برتر - مدیرمرکز کنترل آب تهران گفت: سرانه مصرف آب شرب در شهر تهران ۲۴۰ لیتر برثانیه در شبانه‌روز به ازای هر نفر است که باتوجه به سرانه ۱۷۰ لیتر بر ثانیه کشوری، تهرانی‌ها ۷۰ لیتر بیشتر از سرانه کشور مصرف می‌کنند.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
سود هنگفت در جیب «وخارزم»
نماد برتر - شرکت سرمایه گذاری خوارزمی‌از رشد قیمت سهم‌ها در نیمه اول سال سود خوبی شناسایی کرد و در حالی که هنوز 3 ماه تا پایان سال مالی مانده، 3 برابر کل سال مالی قبل سود ساخته است.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.
بزرگترین معادن مس جهان کدامند؟
نماد برتر- وب سایت کیتکو بر مبنای آمار تولید گزارش شده در سال ۲۰۲۰، به رتبه بندی بزرگترین معادن مس جهان پرداخت.
کم و کاستی‌های قانون آب و نگرانی‌هایی که درباره آن وجود دارد
نماد برتر- امروز ۲۲ مارس ( دوم فروردین ماه) به‌ عنوان روز جهانی آب نامگذاری شده است. موضوع آب همواره به‌عنوان یکی از موضوعات مهم در جهان و در کشور ما مطرح بوده است و اخیرا نیز در ایران وزارت نیرو از پیش‌نویس قانون آب رونمایی کرده است؛ پیش‌نویسی که علاوه بر کاستی‌ها، نگرانی‌هایی را نیز به‌دنبال داشته است.