00:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راه های

چگونه مرغ تک نرخی می شود؟
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی تک نرخی شدن مرغ در بازار را منوط به تک نرخی شدن نهاده های دام و طیور و تامین کامل نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری در یک دوره تولید دانست.
بیتکوین در اوج سه ساله خود قرار دارد
نماد برتر- بیتکوین حدود ۱۱۰۰ دلار دیگر تا شکستن رکورد تاریخی خود فاصله دارد.
بیتکوین در آستانه ۱۸ هزار دلاری شدن
نماد برتر- ارزش بیتکوین در یک روز بیش از هفت درصد افزایش یافت.
توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به بنگاه توسعه ماشین‌های کشاورزی تبدیل شده است
نماد برتر- عضو هیأت علمی گروه مهندسی سیستم های کشاورزی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: استراتژی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه مکانیزاسیون کشاورزی نامناسب است، به طوریکه دید علمی و پایدار نسبت به مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کلان ندارند، مفهوم توسعه مکانیزاسیون را اشتباه گرفته‌اند و قطعا باید قدم‌های بهتری در این زمینه بردارند.
همه راه های ترخیص فوری میلیون ها تن کالا/ شروع از فردا
نماد برتر- آنطور که معاون فنی گمرک می گوید با تسهیلات و راهکارهایی که برای تسریع در ترخیص میلیون ها تن کالا پیش بینی شده و از روز شنبه اجرایی می شود حدود ۶۰ درصد کالاهای اساسی و ۷۰ درصد کالاهای غیر اساسی و مواد اولیه تولید امکان ترخیص فوری دارند، از این رو صاحبان کالا باید به سرعت نسبت به انجام فرایند ترخیص اقدام کنند.
کمبودهایی که کردستان را عقب مانده کرده است
نماد برتر- استان کردستان به لحاظ زیر ساخت های جاده ای و راه های ارتباطی همچون ریل قطار و راه هوایی از استان های کم برخوردار و آخر کشور محسوب می شود،اگر چه طی سال های اخیر اقدامات و پروژه های زیادی برای ارتقاء سطح راه های ارتباطی استان انجام شد اما هنوز به دلایل متعددی از جمله مدیریت نا مناسب، کمبود اعتبار و شرایط خاص جغرافیایی این استان همچنان با کمبودهای جدی مواجه است.
دیگر ریل و واگن وارد نمی‌کنیم
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: همیشه اخباری بود که ریل و واگن وارد می‌کنیم اما امروز به لطف الهی تمام امکاناتی که در راه آهن کار می شود از ظرفیت داخلی است.
سهم چابهار از حمل و نقل بین المللی هوایی چقدر است؟
نماد برتر- در شرایطی توسعه تجارت و بازرگانی تقاضای جهانی برای استفاده از حمل و نقل هوایی را افزایش داده که در منطقه خاصی همچون چابهار به عنوان منطقه استراتژیک، سهم حمل و نقل هوایی قابل تأمل است و می توان گفت سهمی از حمل و نقل هوایی بین الملل ندارد!
بورس مسکن چیست و چگونه به خانه‌ دار شدن مردم کمک می ‌کند؟
نماد برتر- بورس مسکن و اینکه چگونه می ­تواند قیمت را متعادل و مردم را به خانه­‌دار شدن نزدیک کرده یا حتی سازندگان را در ساخت ­و ­ساز کمک کند، مورد ارزیابی قرار گرفت.
در پرورش قارچ خوراکی چگونه بیماری ها را کنترل کنیم؟
نماد برتر- عضو هیات علمی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور راه های کنترل بیماری های قارچ خوراکی به هنگام پرورش را تشریح کرد.
چند میلیون راننده بدهکار آزادراهی جریمه می‌شوند؟
نماد برتر- تا کنون حدود ۹ میلیون پلاک یکتا از آزادراه‌هایی که پرداخت عوارض‌شان الکترونیکی است، تردد کرده‌اند و به صورت میانگین بیش از نیمی از آن‌ها عوارض‌شان را پرداخت نکرده‌اند که بر اساس تفاهم صورت گرفته بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه جریمه می‌شوند.
استفاده از برق نیروگاه ها برای استخراج رمزارز
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از انتشار آگهی مزایده فروش برق حاصل از تولید توربین های انبساطی نیروگاه های رامین اهواز و شهیدمنتظری اصفهان برای استخراج رمزارزها خبر داد.
اتمام پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان مرکزی نیازمند اعتبار ۱۳۰۰ میلیاردی
نماد برتر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: برای اتمام پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
زیرمجموعه شستا یک گام دیگر برای عرضه اولیه سهام برداشت
نماد برتر- شرکت چوب خزر کاسپین اولین کارخانه تولیدکننده MDF ایران و وابسته شستا با ثبت نزد سازمان بورس ، یک قدم برای عرضه اولیه سهام برداشت .
صورت های مالی سه ماهه "وسپهر" منتشر شد/عرضه اولیه سه زیرمجموعه
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات که آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام برای چهارشنبه هفته جاری شده، صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.