00:44 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

استانداردهای مختلف برای حمایت از توسعه پایدار ایجاد شده‌اند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استانداردهای مختلف برای حمایت از توسعه پایدار ایجاد شده‌اند.
یک تا پنج سال انفصال از خدمات دولتی؛ مجازات تخلف از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در مصوبه ای یک تا پنج سال انفصال از خدمات دولتی را به عنوان مجازات تخلف از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعیین کردند.
هیچ یک از استانداردهای ۸۵گانه خودرو حذف نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه همه قطعات خودرو مشمول استاندارد اجباری نیستند، اعلام کرد: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو، خودروسازان مکلف به بازرسی استاندارد قطعات خودرو هستند و هیچ یک از استانداردهای ۸۵ گانه خودرو حذف نمی‌شود.
چهار عضو شورای عالی استاندارد منصوب شدند
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور به پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و در حکمی، محمدرضا نعمت‌زاده، حسین محمدنبی، مسعود برومند و مظفر اعوانی را برای یک دوره چهارساله به عنوان اعضای شورای عالی استاندارد منصوب کرد.
سفر رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به گلستان
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد گلستان گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای شرکت در نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران در تاریخ 17 الی 20 اردیبهشت ماه سال جاری به گلستان سفر می‌کند.
بازرسی اجباری آسانسورها در بن‌بست!
پایگاه خبری راد: با گذشت بیش از یک سال از وعده اعلام شده در ارتباط با اجرای طرح اجباری بازرسی ادواری آسانسورها، این تصمیم بسیار مهم کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که به نتیجه نهایی برسد.
استانداردهای ایران سختگیرانه نیست/ اول مصرف‌کننده بعد تولیدکننده
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان این‌که حمایت از مصرف کنندگان در اولویت اول و حمایت از تولیدکنندگان در اولویت دوم قرار دارد، گفت: به طور حتم با تولیدکنندگان متخلف برخورد خواهد شد.
برای تولید خودروهای غیر استاندارد مهلت نمی‌ دهیم +جزئیات
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد حتی یک روز هم به تولید خودروهای غیر‌استاندارد مهلت نخواهد داد.
برای کیفیت بنزین کشور هیچ‌کاری نمی‌توان کرد؟
پایگاه خبری راد: پرونده آلودگی بنزین پایتخت نه تنها بسته نمی‌شود، بلکه هر چند وقت یک‌بار فصل جدیدی از آن گشوده می‌شود و همواره انگشت اتهام این آلودگی به سوی وزارت نفت و پایین بودن استاندارد پایین بنزینی است که در پالایشگاه‌های کشور تولید می شود.
قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی ۷ بار به مجلس رفت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی هفت بار به مجلس و تشخیص مصلحت نظام رفت و درنهایت با حداکثر آرا تأیید شد.
دعوای ادامه دار برسر کیفیت بنزین پایتخت
پایگاه خبری راد: زمزمه بالا بودن گوگرد و غیر استاندارد بودن بنزین پایتخت به گوش می‌رسد و همچنین در این زمینه تاییدیه و تکذیبیه‌هایی از سوی سازمان‌های ذیربط نیز مطرح شده است.
تولید خودرو بر اساس استانداردهای جدید
پایگاه خبری راد: برنامه راهبردی تولید خودرو در ایران بر مبنای ضوابط جدید استاندارد تغییر می کند.و دولت هم به دنبال تقویت نظام استاندارد سازی تولید ملی است.
سهم ایران در تجارت محصولات حلال یک درصد هم نیست
پایگاه خبری راد- رئیس سازمان ملی استاندارد ایران میزان تجارت حلال در دنیا را ۲۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: اگر بتوانیم یک درصد از سهم این رقم را به خود اختصاص دهیم شاید دیگر حتی به نفت هم نیازی نداشته باشیم اما باید بدانیم که سهم ایران در حال حاضر بسیار اندک است.
برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد با حضور جهانگیری
پایگاه خبری راد: به مناسبت روز جهانی استاندارد (مصادف با ٢٢ مهرماه)، از صبح امروز (سه شنبه) مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز سایر مقامات مسئول برگزار می شود.
هوای بنزین تهران پس است؟!
پایگاه خبری راد: میزان گوگرد بنزین تهران و در نتیجه آلودگی هوای این شهر به دلیل غیراستاندارد بودن بنزین در یک ماه اخیر مانند الاکلنگ از سوی سازمان‌های زیربط بالا و پایین می‌شود؛ به طوریکه هنوز مهر تایید خبر بالا بودن میزان گوگرد بنزین تهران از سوی یک نهاد رسمی خشک نشده که نهاد ذیربط دیگر برگه تکذیبیه خبر مذکور را امضا می‌کند!