21:26 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس سازمان اداری و استخدامی

تلاش دولت؛ بهبود وضع معیشتی کارمندان
پایگاه خبری راد: تمام تلاش دولت بر این است تا وضعیت معیشتی مطلوبی را برای کارکنان دولت فراهم آورد که در این زمینه خبرهای خوشی نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 وزارت ورزش دلایل قانونی ابقای "تاج" را توضیح دهد!
پایگاه خبری راد: گرچه بعد از اما و اگرهای بسیار برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال ،"مهدی تاج" ماندگار شد، ولی رئیس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید در این باره از آنها سوالی نشده و بهتر است اگر دلایل قانونی برای عدم مشمولیت وی وجود داشته را توضیح دهند و اگر هم بازنشسته بوده و مشمول قانون می‌شود، قانون را اجرا کنند.
آخرین وضعیت ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد/ ۲۲۶۳ دستگاه نیامدند
پایگاه خبری راد: آنطور که رئیس سازمان اداری و استخدامی در رابطه با آخرین وضعیت ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان گزارشی را اعلام کرده، با وجود اینکه باید ۳۹۴۶ دستگاه اطلاعات خود را در سامانه حقوق و دستمزد ثبت کنند، تاکنون بیش از ۲۲۰۰ دستگاه در این رابطه وارد نشده‌اند. در این بین گله‌هایی هم نسبت به کم کاری قوه‌های مقننه و قضائیه مطرح شد.
خروج بازنشسته‌ها مابین کشمکش ۲۶ آبان ماه یا ۱۵ آذرماه!
پایگاه خبری راد: درباره زمان خروج بازنشسته‌ها اختلاف نظر وجود دارد؛ از سویی سازمان اداری و استخدامی و ظاهرا مجلس ۲۶ آبان‌ماه را پایان این مهلت می‌دانند و از سوی دیگر سازمان بازرسی کل کشور معتقد است ۱۵ آذرماه زمان پایانی خروج بازنشستگان خواهد بود.
بسته حمایتی دولت شامل بازنشستگان و کارمندان نیز می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند، استفاده خواهند کرد که اولین نوبت اجرای آن در آبان ماه است.
۶۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل‌ بگیرند
پایگاه خبری راد: فعال حوزه کار معتقد است شرایط فعلی اقتصاد چندان مطلوب نیست، بنابراین نه تنها ترمیم حقوق کارگران و کارمندان، بلکه بازنشستگان هم باید در دستور کار قرار گیرد.
توسعه دولت الکترونیک از فساد اداری جلوگیری می‌کند
پایگاه خبری راد: ‌رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: الکترونیک کردن خدمات دولت علاوه بر اینکه به کاهش هزینه خدمات کمک می‌کند، همچنین ارتباط کارکنان دولت با مردم را کم کرده و سبب جلوگیری از فساد اداری می‌شود.
دنبال افزایش ریالی دستمزد نیستیم!
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید به دنبال افزایش ریالی حقوق کارگران نیستیم و معتقدیم در شرایط امروز اقتصاد بهترین راه تقویت قدرت خرید، کمک به جبران هزینه‌های زندگی کارگران و کارمندان است.
هشدار نسبت به بحرانی شدن اوضاع سازمان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی یکی از چالش‌های جدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را صندوق‌های بازنشستگی دانست که با مشکل جدی در تامین منابع مواجه هستند و گفت: سازمان تامین اجتماعی که وضعیتی سربه سر دارد، اگر روند موجودش ادامه یابد از نقطه سر به سر خارج و با بحران روبرو می‌شود.
 انصاری درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان توضیح داد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی در پی طرح اظهارات مختلف درباره نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و اصلاحیه اخیر یکی از تبصره‌های این قانون، به ارائه توضیحاتی درباره اصلاحیه اخیر قانون منع بکارگیری بازنشستگان پرداخت.
برخی افراد با هدف ایجاد عدم شفافیت در اموالشان، دنبال تغییر نام‌ و نام‌خانوادگی خود هستند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس خطاب به دستگاه‌های نظارتی گفت: برخی با هدف ایجاد عدم شفافیت در اموالشان به دنبال تغییر نام، ‌نام خانوادگی و خانواده خود هستند.
آغاز مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی از آغاز مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری از امروز خبر داد.
آمادگی ارائه تسهیلات جهت استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه دولت جهت تصدی مسئولیت برای جوانان آمادگی برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر و اصلاح مقررات دارد، گفت: در حال حاضر با توجه به تاکیدات رئیس‌جمهوری تمامی استخدام‌ها در دولت از بین جوانان انجام می‌شود. اگر جوانی دو سال سابقه استخدامی در دولت داشته باشد می‌تواند مشاغل مدیریتی را کسب کند.
شروط تبدیل کارمندان پیمانی به رسمی اعلام شد
پایگاه خبری راد: سازمان امور اداری و استخدامی شرایط تبدیل کارکنان برای تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی را به اعلام کرد.
تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته را دستور کار خود دارند.