06:17 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دیزلی

اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند
نماد برتر- شرکت "ولوو" اعلام کرد اولین مجموعه از کامیون های سنگین برقی این شرکت که قادر به طی مسافت 200 مایلی و قیمت قابل رقابت با کامیون های دیزلی هستند، کمتر از دو سال دیگر عرضه می شوند.
موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر آنکه موفق به طراحی و ساخت بانک خازنی و تابلوهای فشار ضعیف ومتوسط و همچنین احداث نیروگاه‌های دیزلی شدند، توانستند با همکاری شرکت‌های جهانی در سطح خاورمیانه فعالیت‌های خود را توسعه دهند.
مجوز افزایش قیمت ۵۰ درصدی روغن موتور صادر شد
نماد برتر-سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از صدور مجوز افزایش قیمت ۵۰ و ۴۰ درصدی روغن‌های دیزلی و بنزینی خبر داد.
پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره
نماد برتر- اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از تولید پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور سال جاری خبر داد.
ایران خودرو دیزل ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس به شهرداری می فروشد
نماد برتر- ایران خودرو دیزل از قرارداد فروش ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس با شهرداری تهران به مبلغ ۴۷۹.۹ میلیارد تومان خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
موتور دیزلی OM355 با استاندارد اروپا پنج در آستانه تولید انبوه
نماد برتر- شرکت ایدم، سطح آلایندگی موتور OM355 را که در محصولات ایران خودرو دیزل استفاده می‌شود، با پشتیبانی شرکت ایپکو به سطح اروپا پنج ارتقا می‌دهد و تجاری سازی این موتور تا پایان سال میسر خواهد شد.
فروش خودروی بنزینی از سال ۲۰۳۵ در کالیفرنیا ممنوع می شود
نماد برتر- به نظر می رسد ایالت کالیفرنیای آمریکا که به ایالت طلایی معروف است، در حال سبز شدن است؛ چرا که قرار است خرید و فروش خودروهایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند از سال ۲۰۳۵ در این ایالت ممنوع شود.
بی ام و های الکتریکی در راهند
نماد برتر- خودروسازی آلمانی بی ام و از برنامه ریزی برای عرضه هفت محصول الکتریکی تا پنج سال آینده خبر داد.
ورود سرمایه گذاران ناکام به صندوق‌های سرمایه گذاری پلاتین
نماد برتر- موجودی پلاتین صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) به رکورد بالایی صعود کرده و چشم انداز صعود قیمت این فلز ارزشمند را پس از ماهها عقب ماندن از طلا و نقره ترسیم کرده است.
کیفیت وانت‌های داخلی چندان تعریفی ندارد
نماد برتر- آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی اداره کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، در خرداد ماه در گروه وانت‌های تولید داخل نشان می‌دهد که این وانت‌های تولیدی بین یک تا سه ستاره کیفی کسب کرده‌اند و وانت بالاتر از سه ستاره نداریم.
نگاهی به اشکودا اوکتاویا اسکات مدل ۲۰۲۱
نماد برتر- شرکت خودروسازی اشکودا به تازگی از مدل ۲۰۲۱ خودرویی اکتاویا اسکات رونمایی کرده است که در این گزارش به مروری بر مهم‌ترین مشخصات آن خواهیم پرداخت.
بازار خودروهای برقی در چین هنوز جان نگرفته است
نماد برتر- میزان خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳.۵ درصد کاهش داشته است.
پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ کدام است؟
نماد برتر- آئودی ای-ترون در نروژ عنوان پرفروش ترین خودروی الکتریکی را در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی به خود اختصاص داد.
بداقبال‌ترین کالای بازار فلزات گران‌بها
نماد برتر- پیش‌بینی یک گروه صنعتی نشان می‌دهد با وجود رشد تقاضا برای پلاتین از سوی صنعت خودروسازی، پلاتین همچنان با مازاد عرضه مواجه خواهد بود.
نبرد آرامکو برای نجات بازار بنزین
پایگاه خبری راد: در حالی که شرکت‌های نفتی بین‌المللی از خودروهای برقی و شبکه شارژ آن ها استقبال کرده‌اند اما شرکت نفتی دولتی آرامکوی سعودی هنوز روی تقاضا برای نفت در بخش حمل و نقل حساب می‌کند.