11:52 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دام زنده

نرخ جگر تغییر کرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه با بیان اینکه آلایش دام‌های وارداتی زنده به اعضای اتحادیه داده نشد، گفت: در پی افزایش قیمت خرید؛ نرخ فروش دل، جگر و قلوه افزایش‌ یافته است.
امسال قیمت گوشت قرمز افزایش نمی‌یابد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که در سال جاری تاکنون حدود ۳۷ هزار تن انواع گوشت قرمز وارد شده است و با توجه به شرایط بازار افزایش قیمتی در این بخش در سال جاری نخواهیم داشت.
بیماری‌های مشترک انسان و دام ۱۰ درصد کاهش یافت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان دامپزشکی از کاهش ۱۰ درصدی بیماری‌های مشترک انسان و دام خبر داد.
سومین محموله دام زنده وارداتی بزودی وارد چابهار می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه برنامه سازمان دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای واردات دام سبک زنده از کشور رومانی، سومین محموله دام سبک وارداتی به استعداد ۱۶ هزار و ۲۳۹ راس دام سبک زنده وارد بندر چابهار خواهد شد.
هشدار نماینده زنجان نسبت به قاچاق محصولات کشاورزی
پایگاه خبری راد: نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی نسبت به قیمت جهانی محصولات کشاورزی، بیان‌ کرد: با توجه به قاچاق دام زنده در آینده نزدیک شاهد افزایش قاچاق محصولات کشاورزی خواهیم بود.
کاهش قیمت کله پاچه به دنبال واردات دام زنده
پایگاه خبری راد: اسفندماه سال گذشته دام زنده برای کنترل و کاهش قیمت در بازار گوشت به کشور وارد شد که به گفته رئیس اتحادیه طباخان، کشتار دام زنده در کشور و عرضه آلایش آن همچون کله و پاچه، کاهش قیمت این محصول را به همراه داشته است.
کنترل افزایش قیمت پیاز و سیب‌زمینی با ممنوعیت صادرات
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت پیاز و سیب‌زمینی، ممنوعیت صادرات برای این محصولات اعمال شده است.
خبری از دل و جگر دام‌های زنده وارداتی نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه با بیان این‌که قیمت هر سیخ دل، جگر و قلوه ۴,۰۰۰ تومان است، گفت: خبری از دل و جگر دام‌های زنده وارداتی نیست.
می‌توانیم گوشت را کیلویی ۵۰ هزار تومان به دست مردم برسانیم
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران مدعی شد که اگر دولت به آنها ارز رسمی بدهد، گوشت را با قیمت کیلویی ۳۵ هزار تومان وارد و در نهایت کیلویی ۵۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.
نقش موثر مرزنشینان در اشتغال و صادرات
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران گفت:تعاونی‌های مرزنشینان نقش مؤثری در اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت دارند و باید از پتانسیل‌ها و ظرفیتهای آنها در شرایط موجود استفاده کرد.
تذکر پژمان فر در مورد قاچاق دام زنده و پاسخ لاریجانی
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پژمان فر مبنی بر قاچاق دام زنده گفت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌هایی در این زمینه گرفته است، همچنین به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده تا با نیروی انتظامی همکاری کرده و با قاچاق مبارزه کنند. باید ببینیم ساز و کار این تصمیم چگونه پیش می‌رود.
واردات ۵۰ هزار رأس دام زنده از طریق بندر چابهار
پایگاه خبری راد: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برای تخلیه سریع محموله‌های وارداتی دام زنده آمادگی کامل دارد.
افزایش قیمت گوشت و مرغ در کم‌کاری ناظران
پایگاه خبری راد: در شرایطی که واردات گوشت قرمز و گوشت مرغ و حتی دام زنده ادامه دارد، این محصولات پروتئینی روند افزایشی قیمت خود را ادامه داده و اعداد عجیب و غریبی را در بازار ثبت کرده اند که به نظر می‌رسد در چنین شرایطی نه تنها ناظران و دستگاه‌های متولی برخورد جدی با گران‌فروشی و گرانی نمی‌کنند بلکه مسئولان اتحادیه‌های بخش خصوصی نیز پاسخگو نیستند.
گوشت رستوران‌ها چگونه تأمین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: عرضه گوشت یخ‌زده به واحدهای صنفی رستورانی و چلوکبابی از ۱۰ روز پیش آغاز شده و به عقیده فعالان صنفی این عرضه بیش از نیاز بازار است و قیمت گوشت در روزهای آینده شکسته خواهد شد.
مردم به اندازه نیازشان خرید کنند
پایگاه خبری راد: در میزگردی که با عنوان تنظیم بازار و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاهای اساسی در دفتر خبرگزاری ایسنای کردستان برگزار شد، جنبه‌های مختلف تنظیم بازار بررسی و بر همکاری بیشتر مردم در این زمینه تاکید شد.